Onko tässä jotain mätää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhui sinun kuulleen sen takia, että kun saat tietää miehesi kohtelevan naisia huonosti, eli olevan kusipäinen - ajatteli että sinä voisit puhua ukollesi järkeä. Turhaahan se on - ei mies muutu.

[QUOTE="just";25396874]Joo, kaikki naiset onkin sellaisia että suuttuu tyhjästä ja puhuu pinnallisia. Turha tästä on vääntää, sua on luultavasti joku mies (isäsi ehkä tai miehesi) alistanut, hyväksikäyttänyt ja haukkunut niin maanrakoon että olet aivopesty halveksumaan naisia ja samalla itseäsi. Uskot ettet ole minkään arvoinen mutta yleistät sen koko sukupuoleen. Koittaisit päästä tuosta niin menisi sullakin helpommin.[/QUOTE]

öö.. not
ihan kokemuksesta on tämä mielikuva syntynyt.. 90% naisista on sellaisia joiden kanssa en tule toimeen juuri aiemmin mainitsemistani syistä :D
kyllä mä sitten tunnen aivan loistavia naisia, aivan huippu tyyppejä (tosin heitäkin kait vois kuvailla sitten hyviksi jätkiksi kun eivät ole keskiverto naisen kaltaisia)

On siinä taas pari... Olisipa mielenkiintoista kuulla vaikkapa jonkun toisen työntekijän mielipide miehestä tai vaikkapa itse esimiehen. Tuskin on mikään "luottotyöntekijä", nuoleskelemalla kun ei siihen asemaan päästä. Toisaalta jos olet noin mustasukkainen, että näet jo pettämistä siinä että miehen työpaikalla on joku yksittäinen nainen, niin ei ihme että miehesi sanoo sinulle vihaavansa naisia työpaikalla, tuskin on hänen oikea mielipiteensä kuitenkaan.

On siinä taas pari... Olisipa mielenkiintoista kuulla vaikkapa jonkun toisen työntekijän mielipide miehestä tai vaikkapa itse esimiehen. Tuskin on mikään "luottotyöntekijä", nuoleskelemalla kun ei siihen asemaan päästä. Toisaalta jos olet noin mustasukkainen, että näet jo pettämistä siinä että miehen työpaikalla on joku yksittäinen nainen, niin ei ihme että miehesi sanoo sinulle vihaavansa naisia työpaikalla, tuskin on hänen oikea mielipiteensä kuitenkaan.

Niin ei ole ainut mies joka on samaa mieltä kyseisestä naistyöntekijästä tai naisten palkkaamisesta kyseiseen firmaan. Yksi toinen mies siellä on vielä äänekkäämmin naisia vastaan ja myös varattu. Että joo. Mistä asiaa katsoo. Itselläni ei naisia vastaan ole mitään jos ovat ns. kunnon naisia eivätkä puukota selkään. Muista en niin välitä.

Naiset on kyllä niin vaikeita että mieluummin itse olisin sellaisessa työyhteisössä jossa niitä ei yhtäkään ole. Kateus, selkäänpuukottaminen, valehtelu, liioittelu, tunteilu, ynnä muut naisten suosimat toimintatavat eivät sovi työpaikalle ja jos samassa yhteisössä on kaksi tai useampia naisia niin on aivan varmaa että noita enemmän tai vähemmän esiintyy.

Niin ja tämä yksi nainen oli mennyt itkemään toiselle naiselle mieheni käytöstä. Se jos joku ei kuulu työpaikalle. Itku meinaan. Ei ole asiallista käytöstä. Kait naisella pelko perseessä että joutuu ulos. Tosin tuo toinen nainenkaan ei päättävässä porukassa ole.

niin ehkä kuvittelen tilanteesta jotain muuta ja nainen ei ole kiinnostunut miehestäni. Minusta tuo itkeminen vaan vaikuttaa oudolta. Miksi itkeä jos mieheni mielipide ei merkkaa mitään. =O

[QUOTE="vaimoke";25398541]Niin ja tämä yksi nainen oli mennyt itkemään toiselle naiselle mieheni käytöstä. Se jos joku ei kuulu työpaikalle. Itku meinaan. Ei ole asiallista käytöstä. Kait naisella pelko perseessä että joutuu ulos. Tosin tuo toinen nainenkaan ei päättävässä porukassa ole.[/QUOTE]
Työpaikkakiusaaminen on asiatonta. Jutuistasi päätellen miehesi työkaverinsa kanssa harrastaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja öööööö;25399506:
Työpaikkakiusaaminen on asiatonta. Jutuistasi päätellen miehesi työkaverinsa kanssa harrastaa sitä.

Niin en osaa sanoa, kun en hänen työpaikallaan ole töissä. Jos kiusaamista olisi niin siitä varmaan esimiehelle kannattaisi puhua. Ja en tiedä muita tapauksia kuin tuon yhden.

Niin ja mitä miehen puheista olen saanut selvää niin siellä kaikki miehet harrastaa vittuilua joka kohdistuu kaikkiin. Ja että sitä vaan pitää kestää. Että ei yhteen kohdistu ns. kiusaaminen. Ei ole onnekseni minun asiani selvittää tuollaista. Ja varmaan tuo yksi sitä on selvittänytkin jos kokee kiusaamista. Minulle mies ei vittuile kylläkään. Niin ja mies yksi johtavassa asemassa olevista firmassa, joten ihan helposti ei häntä syytetä. Eikä tämä ole puolustus. Kiusaaminen on aina pahasta jos kohdistuu yhteen.

Yhteistyössä