Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25395486:woi,miten sä onnistut kaikessa mitä teet (käsityöt)? en osaa ite tehä yhtään mitään....
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25395544:Koska viimeksi olet ollu putkassa?
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25395553:ei muuta kysyttävää,mut ilmotusluontonen asia....oot kaunis ja taitava.
Putka ei ole tuttu paikka.
Sulle on erikois paikka mun sytammessa.
(Onko erikoispaikka yksi sana?)
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25395570:Eli et osaa rentoutua siten, että pääsisi putkaan huilailemaan
Ensimainen lause oli toteamaus , toinen oli kysymys.Sulle on erikois paikka mun sytammessa.
(Onko erikoispaikka yksi sana?)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn kun käskit;25395609:Missä löysit nuoren miehesi? Ja mitä hänen vanhemmat tuumasivat suhteestanne? Ja onko vatsasi pahasti revennyt,oliko paha paikka näyttää miehella vatsaa ekan kerran?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn kun käskit;25395657:Oletko mielestäsi erityisen kaunis,lahjakas ja valovoimainen ihminen? Minun mielestä olet![]()
Sama kysymys; en voi käsittää vanhenevan muijan huomiohakuisuutta! :OMiksi haluat korostaa itseäsi täällä palstalla?