En mä kyllä aina onnistu...mun yks tekele komeilee Ei mennyt niinkuin Stömsössä kirjassa Useasti puretaan ja kokeillaan uudestaan...silleen sen opin.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25395486:woi,miten sä onnistut kaikessa mitä teet (käsityöt)? en osaa ite tehä yhtään mitään....
Putka ei ole tuttu paikka.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25395544:Koska viimeksi olet ollu putkassa?
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25395553:ei muuta kysyttävää,mut ilmotusluontonen asia....oot kaunis ja taitava.
Eli et osaa rentoutua siten, että pääsisi putkaan huilailemaanPutka ei ole tuttu paikka.
Olikos tuo se kysymys?Sulle on erikois paikka mun sytammessa.
(Onko erikoispaikka yksi sana?)
EnAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25395570:Eli et osaa rentoutua siten, että pääsisi putkaan huilailemaan
Ensimainen lause oli toteamaus , toinen oli kysymys.Sulle on erikois paikka mun sytammessa.
(Onko erikoispaikka yksi sana?)
Seiska lehdestä löysin, eivät tuumanneet mitään olivat tukena, ei ollut paha paikka näyttää vatsaa. Se oikeastaan tuli näin pahaksi vasta leikkauksen jälkeen sillä leikkaushaava on niin kireä, että vetää vatsan kaksinkerroin.Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn kun käskit;25395609:Missä löysit nuoren miehesi? Ja mitä hänen vanhemmat tuumasivat suhteestanne? Ja onko vatsasi pahasti revennyt,oliko paha paikka näyttää miehella vatsaa ekan kerran?
Pidän itseäni ihan tavallisena ihmisenä ja tavallisen näköisenä.Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn kun käskit;25395657:Oletko mielestäsi erityisen kaunis,lahjakas ja valovoimainen ihminen? Minun mielestä olet
Sama kysymys; en voi käsittää vanhenevan muijan huomiohakuisuutta! :OMiksi haluat korostaa itseäsi täällä palstalla?