Kysymys pitkään parisuhteessa olleille (yli 10 vuotta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupisti

Vieras
Kuvitellaan, että olette sopineet tapaavanne puolisonne kaupungilla mennäksenne kauppaan, pankkiin tai minne vaan. Lähestyt treffipaikkaanne ja näet puolisosi odottavan sinua siellä. Mitä ajattelet?

a) Tuolla se mun kulta on, ihana nähdä.

b) Taasko sillä on noi rumat housut päällä ja puhelin korvassa kiinni.

c) Ai se on ajoissa, hyvä. Pitää muistaa ostaa kaupasta lautasliinoja.

d) Jotain muuta, mitä?

Kuvitellaan, että olette sopineet tapaavanne puolisonne kaupungilla mennäksenne kauppaan, pankkiin tai minne vaan. Lähestyt treffipaikkaanne ja näet puolisosi odottavan sinua siellä. Mitä ajattelet?

d) Jotain muuta, mitä?

ollaan oltu yhdessä 19,5vuotta
mun vastaus on d. Olisin tosi hämmästynyt että mies olis ennen mua sovitulla paikalla. Ehkä kerran sadasta kerrasta tulee sovittuun aikaan. Yleensä on myöhässä 30min-2 tuntia.

D) Ihme on tapahtunut, hän on kerrankin etuajassa! Minä olen meistä se, joka tulee aina hieman etuajassa tai ainakin viimeistään sovittuun ajankohtaan mennessä. Hän on taas aina myöhässä.

Tilanteesta riippuen

a) Tuolla xx (nimi) onkin, ihana/mukava nähdä. Hyvä tuollahan xx onkin.

b) Taasko sillä on noi rumat housut päällä ja puhelin korvassa kiinni. Tai olisihan se voimut vaihtaa noi vaatteet.

d) Jotain muuta, mitä? Todennäköisin vaihtoehto. Mitä; vaihtoehtoja olisi paljonkin.

Yhdessä oltu 19 vuotta.

Viimeksi muokattu:
yhdessä 12v ja 2 lasta kaikkia asioita on ollut mielessä vuosien varrella. usin jos tulee vastaan lasten kaan esim. puistossa ajattelen ompas komee ja pitkä mies kuka toi on? sit muistan ai niin, lasteni isä!

• Tykkää
Reactions: Kerpele
No me nähdään niin paljon, että C ehdottomasti. Eri asia jos olisi edes joskus reissuhommissa, mutta kun tekee pitkälti kotoa töitä ja itse olen kotiäitinä, niin oltaisiin hurjan orientoituneita ihan vain ostoksille jos kerrankin kahdestaan päästäisiin :D

Ainakin a) ja sitte varmaan, että ihana kulta, komee ja hyvä kroppanen ja vain mun pusipusi! =)
Joskus vois olla että b) mutta ei se sillee treffeille tulis, kotona voi kulkea aina samoissa ja tukka voi olla liian pitkä useinkin...
Yhdessä vuodesta 1985 eli 26 vuotta ja risat, huiiiiiii!

d) Jotain muuta, mitä?

Täh? Miten se voi olla ajoissa? Onko sillä joku hätänä vai sovittiinko me joku aikaisempi aika? Hei, tätä ei ole tapahtunut 22 vuoteen... Tässä täytyy olla joku juttu takana...

D) En ihmettelisi miehen ajoissa olemista, koska hän on aina ajoissa. Mutta voisin muuten c-vastauksen tapaan ajatella niitä näitä, esim. niitä lautasliinoja. Ei olla niin pitkään toisistamme erossa, että ehtisin ajattelemaan, että onpa ihana nähdä... Se on jotenkin niin luonnollisesta, että nähdään. ;) Ja en ajattelen b:n tavoin miehestäni ikävästi.