M
mieti mieti mieti
Vieras
1v9kk ikäisellä alkoi viime viikonloppuna inhottavan kuuloinen yskä ja nuha. Yskii edelleen harvakseltaan, yskä on rohiseva. Leikkii ja toimii ihan normaalisti. Päiväunet nukkuu hyvin, mutta pari viime yötä on ollut levottomuutta ja natinaa. Illalla on annettu Pamol ja Ventoline. Luulen että voisi olla korvissa, kun yskä ei parane. Korviansa ei mitenkään haro eikä kipuitkua ole, mutta eipä ole aikaisemmissakaan korvatulehduksissa ollut.
Eli mietin, että pitäisikö niitä korvia käydä näyttämässä tänään (viikonloppupäivystys kiireellisille) vaiko odotetaanko maanantaihin? Toisaalta yöt on menneet siis huononpaan (mutta ei huuda, vaan nukkuu levottomasti ja natisee), mutta toisaalta päivisin on ihan normaali, mitä nyt räkä kuivuu nenuun ja yskähtelee silloin tällöin.
Eli mitä itse tekisitte?
Eli mietin, että pitäisikö niitä korvia käydä näyttämässä tänään (viikonloppupäivystys kiireellisille) vaiko odotetaanko maanantaihin? Toisaalta yöt on menneet siis huononpaan (mutta ei huuda, vaan nukkuu levottomasti ja natisee), mutta toisaalta päivisin on ihan normaali, mitä nyt räkä kuivuu nenuun ja yskähtelee silloin tällöin.
Eli mitä itse tekisitte?