Hei te Lassiehaalarikansa!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn vaan

Vieras
Siis te, ketkä ostatte aina pelkästään Lassieta ja muuta halpista koska se on yhtä hyvää kuin
kallis ja niin eespäin. Mikä teitä häiritsee siinä että joku toinen on kokenu lassiet huonoiksi ja ostaa sen takia jotain kalliimpaa? Miksi teille on niin tärkeää päteä "minähän en oo nin hullu että ostaisin kallista"-asenteella ja tehdä noita aloituksia tyyliin että mitä järkeä on ostaa jotain Tickettiä jne? Kun kyllä se täällä palstalla nyt on niinpäin että halpisten suosijat kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kuin kalliiden suosijat eikä toisinpäin, sanotte mitä sanotte.
Jokuhan asiassa mättää kun teille on NIIN tärkeää mitä naapurin Enskalla on päällä. Jos sillä on päällä Ticket niin voi kauheeta, sen äidin täytyy olla ihan hirvee pintaliitäjä ja vaatteilla pätijä. En tajua.

ja siis sen verran sanon että itse oon lassiehaalarikansaa :D Mutta mun itsetuntoni kyllä kestää sen. Oon vakaasti sitä mieltä että se, että joku reagoi toisen perheen haalarivalintoihin niin voimakkaasti että siitä pitää alkaa tekemään aloituksia kaksplussalla, kertoo jotain kyseisestä ihmisestä. uskon että sellanen ihminen ei oo sinut omien valintojensa kanssa tai sen kanssa että mihin on itsellä varaa, tai sitte sellaisella ihmisellä täytyy olla tosi huono itsetunto kun se NIIN kovasti häiriintyy siitä että naapurin pojalla onkin nyt se kallis ticketti ja omalla vain lassie. Miten sellainen asia voi häiritä ihmistä jota asia ei ihan oikeasti kiinnosta ja joka on sinut omien haalarimerkkiensä kanssa? Ja kummallista tosiaan on se, että se lassiekansa morkkaa tickettikansaa. Enpä oo yhtäkään aloitusta nähny sellasta jossa tickettikansa hyökkäis lassiekansan kimppuun, toisinpäin kyllä.

Oikeesti, annatte itsestänne naurettavan kuvan.

Ei Ticket ole mikään paremman kansan haalari eniveis. Mullakin on varaa sellaiseen, niin luokittelen sen alemman keskiluokan vaatemerkiksi.

ei ookkaan, se on ihan tavallinen haalari muiden joukossa. TOiset tykkää siitä ja toiset ei. Itse tykkään lassien vaatteista sekä ulkonäöllisesti että muuten mutta oon mä pari tickettiäkin ostanu. Ticketti on laadukkaampi kyllä, mutta ei mun elämä lopu siihen että lapsillani on nyt lassieta, itsehän oon haalarivalinnat tehny ja oon siihen tyytyväinen.

isolla osalla meidän kaveripiirissä on tickettiä enkä oo vielä koskaan nähny kenenkään yrittävän päteä niillä tms. sen sijaan oon selän takana kuullu halpisten ostajien suusta kuiskutteluja että kato toikin on ostanu ticketin, yrittää päteä nyt kovasti tolla haalarilla. Musta tosi tosi outoa.

[QUOTE="aapee";25386576]ja siis sen verran sanon että itse oon lassiehaalarikansaa :D Mutta mun itsetuntoni kyllä kestää sen. Oon vakaasti sitä mieltä että se, että joku reagoi toisen perheen haalarivalintoihin niin voimakkaasti että siitä pitää alkaa tekemään aloituksia kaksplussalla, kertoo jotain kyseisestä ihmisestä. uskon että sellanen ihminen ei oo sinut omien valintojensa kanssa tai sen kanssa että mihin on itsellä varaa, tai sitte sellaisella ihmisellä täytyy olla tosi huono itsetunto kun se NIIN kovasti häiriintyy siitä että naapurin pojalla onkin nyt se kallis ticketti ja omalla vain lassie. Miten sellainen asia voi häiritä ihmistä jota asia ei ihan oikeasti kiinnosta ja joka on sinut omien haalarimerkkiensä kanssa? Ja kummallista tosiaan on se, että se lassiekansa morkkaa tickettikansaa. Enpä oo yhtäkään aloitusta nähny sellasta jossa tickettikansa hyökkäis lassiekansan kimppuun, toisinpäin kyllä.

Oikeesti, annatte itsestänne naurettavan kuvan.[/QUOTE]

Luulen, että joitan mammoja häiritsee se, että toiset haluavat lapsilleen sitä parasta. Kun he itse eivät välitä pätkääkään.( Siitä voidaan sitten riidellä maailmanloppuun asti että mikä oikeesti on parasta.) Mutta selvästi joitain jurppii se, että toisella on varaa ja halua ostaa jotain vähäsen parempaa kuin se lassie.

[QUOTE="vieras";25386594]Luulen, että joitan mammoja häiritsee se, että toiset haluavat lapsilleen sitä parasta. Kun he itse eivät välitä pätkääkään.( Siitä voidaan sitten riidellä maailmanloppuun asti että mikä oikeesti on parasta.) Mutta selvästi joitain jurppii se, että toisella on varaa ja halua ostaa jotain vähäsen parempaa kuin se lassie.[/QUOTE]

varmasti totta joo.
Mulla on yksi kaveri joka ei raaskis ostaa mitään koskaan lapsilleen, yrittää aina saada kaikki ilmaiseksi tai ainakin tosi tosi halvalla. Siis ihan ok muuten mutta sitte se arvostelee muita niiden valinnoista. Esim mä ostin lapselleni lassien haalarin uutena ja se maksoi 30 euroa kun Prismassa sai bonuskortilla siitä alennusta. Erehdyin mainitsemaan kaverilleni että sieltä sais nyt 3 kympillä lassieita et jos sillä on tarvetta ostaa että mää jo ostin, niin se alkoi paahtamaan täysillä että hän ei kyllä 3 kymppiä maksa lapsen haalarista, se on ihan hirveä hinta. Ja sanoi että hänen mielestä kauhean turhamaista mennä ostamaan uutta vaatetta lapsille... No, eikai niitä käytettyjä vaatteitakaan ikuisuuksia riitä ja haalaritkin loppuis kirppareilta jos ei niitä joku joskus uutena ostais.

Juu,tosiaan , ihan hyvä aloitus. Miksi pitää kiusata niitä, joille se vedenpitävyys/goretexit/merkit/kunnon haalarit merkitsee jotain ja niihin haluaa panostaa?
Onko se nyt niin KAUHEAA että joku satsaa lapsensa ulkovaatteisiin?

Kiusaamiseksi tosiaan voi jo sanoa sitä, että luokitellaan kaikki ticketin omistavat ylpeilijöiksi ja merkillä brassailijoiksi. Miksi pitää saada mustamaalattua niitä jotka jostain syystä ostavat tätä merkkiä???
Mitä te saatte irti siitä? En tosiaan minäkään ymmärrä.

[QUOTE="vieras";25386619]Juu,tosiaan , ihan hyvä aloitus. Miksi pitää kiusata niitä, joille se vedenpitävyys/goretexit/merkit/kunnon haalarit merkitsee jotain ja niihin haluaa panostaa?
Onko se nyt niin KAUHEAA että joku satsaa lapsensa ulkovaatteisiin?

Kiusaamiseksi tosiaan voi jo sanoa sitä, että luokitellaan kaikki ticketin omistavat ylpeilijöiksi ja merkillä brassailijoiksi. Miksi pitää saada mustamaalattua niitä jotka jostain syystä ostavat tätä merkkiä???
Mitä te saatte irti siitä? En tosiaan minäkään ymmärrä.[/QUOTE]

Sepä se, tätä mä en tajua ja itse lassiehaalarien suosijana häpeän kanssasisariani siitä, annatte meistä lassie-ihmisistä tosi huonon kuvan tuolla käytöksellä! Jos olet tyytyväinen lapsesi lassiehaalareihin niin ei sulla pitäis olla syytä mennä haukkumaan toisten valintoja. jos taas et oo tyytyväinen niin ainahan voit itsekin ostaa sen ticketin, ehkä sitte ei enää oo tarvetta morkata niitä kellä se on :D

Aikuinen ihminen, joka käyttää sanoja "lassiehaalarikansa" ja "tickettihaalarikansa", antaa itsestään hieman... sanoisinko omituisen kuvan.

Onneksi en asu pääkaupunkiseudulla, eihän tuollaisia puheenaiheita muiden äitien kanssa jaksaisi kukaan. Ei täällä maalla ketään kiinnosta mitä toisella on päällä ja hyvä niin!

Minusta taas se näyttää siltä etttä näitä ticketin ostajia nimenomaan häiristsee se ,että heidän päteminen ei iskekään kaikkiin.
Miten voi yhdestä ticketin haaalarista muuten saada näin monta avausta?
Onhanse hirveää kun kaikki eivät kahdehdikaan heidän ticketiään,jollekin kun riittää se peruslassie eikä näe syytä muuta merkkiä ostaa ,kun sen on hyväksi havainnut.Jotenkin se kutkuttaa enemmän näitä ticketin ostajia.
Tuollaisen ticketinkin saa ostettua ellokselta osamaksulla,joten se ei kerro edes varakkuudesta mitään.Katsotaan sitten kun päällä rupeaa olemaan; bruberryä jne.. silloin voi puhua jo varakuudesta,ticketin kohdalla on turha mitään varakkuuskorttia nostella.

Ilmeisesti olen lassiehaalarikansaa, koska en raaski ostaa niitä kalleimpia haalareita. En siitä huolimatta arvostele heitä, jotka ostavat. Jokainen tekee omat valintansa, ja monesti lompakkonsa mukaan. Ainut mikä joskus ihmetyttää on se että ve3laksi pitää olla kaikki mahdollinen mitä vaan voi keksiä kaupasta ostettavan. Mutta jos rahavarat sallii, niin mun puolesta toiset saa pukea lapsensa hiekkalaatikolle vaikka Burberryyn.

Pidän vähän hassuna sitä että haalarimerkillä olisi niin paljon väliä, kunhan lapset säilyvät kuivina ja lämpiminä ,leikeissään.

[QUOTE="tintti";25386651]Minusta taas se näyttää siltä etttä näitä ticketin ostajia nimenomaan häiristsee se ,että heidän päteminen ei iskekään kaikkiin.
Miten voi yhdestä ticketin haaalarista muuten saada näin monta avausta?
Onhanse hirveää kun kaikki eivät kahdehdikaan heidän ticketiään,jollekin kun riittää se peruslassie eikä näe syytä muuta merkkiä ostaa ,kun sen on hyväksi havainnut.Jotenkin se kutkuttaa enemmän näitä ticketin ostajia.
Tuollaisen ticketinkin saa ostettua ellokselta osamaksulla,joten se ei kerro edes varakkuudesta mitään.Katsotaan sitten kun päällä rupeaa olemaan; bruberryä jne.. silloin voi puhua jo varakuudesta,ticketin kohdalla on turha mitään varakkuuskorttia nostella.[/QUOTE]

No eikai kukaan tickettiä osta jos haluaa näyttää varakkaalta :O en usko että kukaan tekee niin. Sitä tarkoitusta varten on olemassa muita, PAAAALJON kalliimpia merkkejä. Kyllä se on sinun omaa luulottelua että joku muka yrittää päteä ja näyttää varakkaalta kun lapsella on ticketit. Kyllä mä luulen että varakkailla ihmisillä on paljon isompia juttuja joilla ne voi sen rahatilanteensa osoittaa, kuten 50 tuhannen euron mersut, puolen miljoonan euron omakotitalot ja kalliit ulkomaanmatkat.

[QUOTE="aapee";25386731]No eikai kukaan tickettiä osta jos haluaa näyttää varakkaalta :O en usko että kukaan tekee niin. Sitä tarkoitusta varten on olemassa muita, PAAAALJON kalliimpia merkkejä. Kyllä se on sinun omaa luulottelua että joku muka yrittää päteä ja näyttää varakkaalta kun lapsella on ticketit. Kyllä mä luulen että varakkailla ihmisillä on paljon isompia juttuja joilla ne voi sen rahatilanteensa osoittaa, kuten 50 tuhannen euron mersut, puolen miljoonan euron omakotitalot ja kalliit ulkomaanmatkat.[/QUOTE]

Itsehän vetäisit tuon varakkuuskortin jo aloituksessasi.
Enemmän me "lassiekansa" saadaan puolustella ostoksiamme,kuin muut.Heti vedetään varakkuus ja kateuskortit esiin,kun kerrotaan olevamme tyytyväisiä lassienhaalareihin.
Sinuakin se häiritsee niin paljon,että piti oikein aloitus tehdä.Sinuahan se muiden lastenvaatetus häiritsee,muuten et olisi edes aloitusta tehnyt,kun ei olisi ollut mitään syytä.
Sanoisinko että ammuit itseäsi jalkaan,jo aloituksen tehdessäsi.

Mulle on aivan sama mitä muiden lapsilla on päällä, oman lapsen talvivaatteiden merkkiä en edes muista.

Jos halpaa ostavat huutavat, että typerää ostaa kallista niin kyllä yhtälailla kallista ostavat koittavat päteä niillä kalliilla vaatteilla. Siis näin ainakin täällä palstalla kun näitä haalarikeskusteluja on lukenut. Siis oikeasti, ketä muka kiinnostaa jotkut hemmetin talvivaatteet noin paljon, varsinkin jos ne on jonkun muun kuin oman lapsen päällä?!?

Hankkikaa elämä!

• Tykkää
Reactions: Pinki
[QUOTE="vieras";25386556]En tajua mäkään, että jostain haalareista saadaan aikaiseksi mokoma sota! Oikeasti, eikö teillä ole parempaa tekemistä? Menkää vaikka töihin![/QUOTE]

aivan näin.
kukin ostaa mitä ostaa,perheen ihan oma asia

Minun lapsillani on 29 euroa maksaneet travallen toppahaalarit. Ne on tosi nätit ja merkki ei näy missään, joten kovasti on kyselty mitkä noi on. Varmaan jos rinnuksissa lukis REMU, niin kukaan ei kehuis tai tietenkään kyselis. Ja me käytetään kyllä ihan kaikkia merkkejä. En vaan ole valmis maksamaan mistään ulkovaatteesta täyttä hintaa, jos muutaman kuukauden päästä tiedän saavani sen puoleen hintaan alennusmyynnistä. Laitan rahani vaikka pariin uuteen pulkkaan, joita juuri ollaankin menossa ostamaan :).

Ihan yhdentekevää mitä muut kakarat pitää päällään ja onko joku kokenut jonkun toisen asian paremmaksi kuin toisen....Meillä on kaksi Lassien haalaria ja ne toimii meidän käyttötarkoitukseen. Nautitaan elämästä eikä tehdä kärpäsestä harkästä...ne on kuitenkin pelkkiä vaatteita kaikki.

[QUOTE="vieras";25386643]Aikuinen ihminen, joka käyttää sanoja "lassiehaalarikansa" ja "tickettihaalarikansa", antaa itsestään hieman... sanoisinko omituisen kuvan.

Onneksi en asu pääkaupunkiseudulla, eihän tuollaisia puheenaiheita muiden äitien kanssa jaksaisi kukaan. Ei täällä maalla ketään kiinnosta mitä toisella on päällä ja hyvä niin![/QUOTE]

aivan samaa mieltä!!
on elämä aikas hukassa kun haalarit merkitsee noin paljon,että luokitellaan
eri kasteihin : )))))

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25386791:
Itsehän vetäisit tuon varakkuuskortin jo aloituksessasi.
Enemmän me "lassiekansa" saadaan puolustella ostoksiamme,kuin muut.Heti vedetään varakkuus ja kateuskortit esiin,kun kerrotaan olevamme tyytyväisiä lassienhaalareihin.

Hassua miten erilailla näitäkin voi nähdä. Itse en ole huomannut että halvempien haalareiden hankkijoita olisi arvosteltu (noita joitain selkeitä provo-aloituksia lukuunottamatta) haslareiden vuoksi tai että heidän olisi tarvinut valintojaan selitellä sen enempää. Tuo "ollaan tyytyväisiä haalariimme" tuntuu olevan ihan riittävä peruste. "Kallimpien" haalareiden hankkijoiden puolelta olen kuullut tätä että kukin ostaa sen mitä haluaa ja pääasia että lapsi saa olla kuivassa ja riittävän lämpimässä vaatteessa.

Sitten taas joidenkin (en sano kaikkien vaan sen äänekkäimmän vähemmistön) lassie-ihmisten mukaan ticketin tms haalarin hankinnan perusteena on vaan näytyämisenhalu ja ihmisen täytyy olla tosi pinnallinen ja typerä ostaessaan tuollaisia vaatteita lapselleen jne. Hassulta tuntuu että omaan valintaansa tyytyväisen ihmisen tarvisi noin leimata toisin valitsevia. Jos kaikki ovat tyytyväisiä niihin omiin haalareihin niin miksi näistä edes tarvii tapella?

On siis eri asia sanoa jossain keskustelussa että meillä lassie/ticket oli käytössä pettymys ja ollaan havaittu xxxxx-merkki parhaaksi kuin että noita haalareita ostaa vaan alemman sosiaaliluokan typerät edustajat jotka yrittää päteä tiketeillään.

Yhteistyössä