Karvapillu "taviksella" on satakertaa hienompi kuin pakkoposliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Uskokaa vaan mammat, että jos teidä roppa ei ole täydellinen niin se posliiniviiva jalkojen välissä on ihan kirkuvan ruma. Uimahallissa niitä näkee jatkuvaan, ihan kuin akoissa eläisi luulo, että tempaisempa itsensi nätiksi vetämällä tussun sileeksi (näpyille).

Ei, se ei todella tee siitä hienoa. Jos maha röllöttää ja on raskausarpia yms. niin ei todellakaan KANNATA korostaa wanna-be-teinimäisyyttä kiskomalla pillunkarvoja pois. Paljon nätempi ja ihmismäisempi on tavis röllöttäjällä normitussu. Ja ihan kyllä muillakin. Ei kannata korostaa "vikoja", sori vaan. Onhan meissä kaikissa niitä

Kyllä se posliini on kuitenkin kaunein ja ihanin oli sitten kuinka iso vatsa tai miten paljon raskausarpia.
On paljon hygieenisempikin. Näpyt ne tulee hoikillekkin, kysehän on höylästä ja jälkihoidosta.
Sitäpaitsi, posliinia on paljon mukavampi nuolla! ;)

[QUOTE="Vieras";25366851]Uskokaa vaan mammat, että jos teidä roppa ei ole täydellinen niin se posliiniviiva jalkojen välissä on ihan kirkuvan ruma. Uimahallissa niitä näkee jatkuvaan, ihan kuin akoissa eläisi luulo, että tempaisempa itsensi nätiksi vetämällä tussun sileeksi (näpyille).

Ei, se ei todella tee siitä hienoa. Jos maha röllöttää ja on raskausarpia yms. niin ei todellakaan KANNATA korostaa wanna-be-teinimäisyyttä kiskomalla pillunkarvoja pois. Paljon nätempi ja ihmismäisempi on tavis röllöttäjällä normitussu. Ja ihan kyllä muillakin. Ei kannata korostaa "vikoja", sori vaan. Onhan meissä kaikissa niitä[/QUOTE]

Kroppani on juuri täydellinen minulle. Pillussani ei ole mitään vikaa. :) Harmittaako sua jotenkin, kun et kehtaa itseltäsi karvoja poistaa?

Mä en ole koskaan ymmärtänyt noita ihmisiä,jotka kaupassa tuijottelevat toisten ostoksia..
vielä vähemmän ihmisiä jotka uimahallissa jne tuijottelee toisten toosia. :D

Tuskinpa yksikään niistä aloittajan puhumista normi naisista on ajellut karvojaan ap:ta miellyttääkseen..
Mä teen karvoilleni ainakin mitä tahdon..miellyttääkseni ITSEÄNI ja joskus miestänikin.
Muuten aivan sama mitä joku mulle tuntematon ihminen uimahallin tai punttiksen suihkussa mun karvoistani tai niiden olemattomuudesta ajattelee.. :)

[QUOTE="Vieras";25366947]Siitä, että kokonaisuus on rumentunut vaikka jotain muka-tosikaunista on tavoiteltu.
[/QUOTE]
Ootko ajatustenlukija, vai kysytkö ihmisiltä uimahallissa että mitä he ovat tavoitelleet alapäätään trimmatessaan? :snotty:

josta tuli mieleen että kanattaa lukea ne ohjeet purkeista..
eilen vedin jotain emännän veet karvanpoistojutskaa alapäähän, jolla pitäis saada karvat sienellä hierottua pois.. toimi, mutta nyt mulla on punaiset pallit. :O
niin ja naisella posliini parempi kuin rämemajava, viiva silti ykkönen.

[QUOTE="Vieras";25366947]Siitä, että kokonaisuus on rumentunut vaikka jotain muka-tosikaunista on tavoiteltu.
Vähän kuin pukisi kaksi erikseen hienoa vaatetta päälle jotka eivät sovi yhtään yhteen.
Posliini on lapsella, ei aikuisella.[/QUOTE]

Kokonaisuus rumentunut? :D

En välitä posliineista enkä karvaisista pimpeistäkään pätkän vertaa, vaikka käynkin uimahallissa usein. Haluaisinkin kovasti tietää, miksi muut välittää?

[QUOTE="Vieras";25366851]Uskokaa vaan mammat, että jos teidä roppa ei ole täydellinen niin se posliiniviiva jalkojen välissä on ihan kirkuvan ruma. Uimahallissa niitä näkee jatkuvaan, ihan kuin akoissa eläisi luulo, että tempaisempa itsensi nätiksi vetämällä tussun sileeksi (näpyille).

Ei, se ei todella tee siitä hienoa. Jos maha röllöttää ja on raskausarpia yms. niin ei todellakaan KANNATA korostaa wanna-be-teinimäisyyttä kiskomalla pillunkarvoja pois. Paljon nätempi ja ihmismäisempi on tavis röllöttäjällä normitussu. Ja ihan kyllä muillakin. Ei kannata korostaa "vikoja", sori vaan. Onhan meissä kaikissa niitä[/QUOTE]

Kerrankin joku, jota voin peesata!!!!

Niinpä. Kyllä mua kiinnostaa ihan vaan oma alapää. Mutta ehkei muut ole niin itsekkäitä omaan toosaan tuijottajia, vaan kantavat huolta myös kanssauimareiden pimpeistä :D

Siis enhän minä missään kulje niin etten mitään huomaisi, mitä ympärillä on. Uimahallin suihkussa on tosiaan kaikenlaista naista, ja vaikka en tuijota enkä katsomalla katso, niin välillä kyllä huomaan millaisella karvoituksella jonkun toosa on. Mutta se ja sama, millaisella.

Olisi kyllä hauska tietää, millainen elämä ap:lla ja hänen peesaajallaan on, kun asia on niin kovin tärkeä heille :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Huomaako kukaan, että jokaisella on mielipiteensä asiasta? Jostain syystä vain on olevinaan hyväksyttävämpää olla posliinin kannalla, muuten leimataan ylikiinnostuneeksi toisten tuherottomuudesta. Johan teitä muitakin kovin kiinnostaa keskustella aiheesta, pata kattilaa soimaa. :D

Ei kun nyt mä vasta hiffasin, mikä tässä mättää. Pikkuasioista ei saa tehdä aloituksia, isoista, rassaavista vain. Jokainen aloitus tulkitaan tietty kirjoittajan elämän suurimmaksi asiaksi, muuhan ei tätä hassutusta selitä. Ihanaa paisuttelua, tykkään tästä tosissani :D

No ei sellainen ISO pimppi ole hieno posliinina! Parikymppisellä pikkuposliinipimppi vielä menee, mutta aikuisella naisella ja vielä jos on suurikokoinen ja muutenkin vähän pyylevä.

[QUOTE="ihanaa";25367104]Huomaako kukaan, että jokaisella on mielipiteensä asiasta? Jostain syystä vain on olevinaan hyväksyttävämpää olla posliinin kannalla, muuten leimataan ylikiinnostuneeksi toisten tuherottomuudesta. Johan teitä muitakin kovin kiinnostaa keskustella aiheesta, pata kattilaa soimaa. :D[/QUOTE]

Lähinnä tässä kiinnostaa keskustella siitä,millaisella ihmisellä riittää mielenkiintoja katsella ja pohtia toisten karvoituksia..Millaisia ihmisiä häiritsee toisten karvattomuus jopa siinä määrin,että siitä pitää alkaa keskustelupalstalla vuodattaa.. :D

• Tykkää
Reactions: Rodukka
[QUOTE="ihanaa";25367104]Huomaako kukaan, että jokaisella on mielipiteensä asiasta? Jostain syystä vain on olevinaan hyväksyttävämpää olla posliinin kannalla, muuten leimataan ylikiinnostuneeksi toisten tuherottomuudesta. Johan teitä muitakin kovin kiinnostaa keskustella aiheesta, pata kattilaa soimaa. :D[/QUOTE]

Et huomaa mitään sävyeroa aloituksessa ja muiden keskustelussa? Et? No en uskonutkaan, että huomaisit.

[QUOTE="mies";25366895]Kyllä se posliini on kuitenkin kaunein ja ihanin oli sitten kuinka iso vatsa tai miten paljon raskausarpia.
On paljon hygieenisempikin. Näpyt ne tulee hoikillekkin, kysehän on höylästä ja jälkihoidosta.
Sitäpaitsi, posliinia on paljon mukavampi nuolla! ;)[/QUOTE]

Väärin. Luonnollisen, mutta siistin näköinen on paras. Sänkistä posliinia on ikävä nuolla, posliini on sitä paitsi hikisempi.

Siis oikeestikko joku siellä uimassa vahtaa toisten alapäitä ja tekee siitä vielä aloituksen.. voi apua .. heheh.. ;)) . Mulle on ainakin henk. koht se ja sama mitä muut alapäällään tekevät.. uimassa käyn uimisen vuoksi.. en etsimässä ihmisistä vikaa...

[QUOTE="tosimies";25367203]Ottaapa naiset tosissaan. Miksei tästäkin voi puhua.[/QUOTE]

Voi aiheesta keskustella asiallisesti . Aloituksen olisi voinut laittaa hieman toisella lailla.. =)

Yhteistyössä