Heippa,nyt kaikki laiva vinkit kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaan lähden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkaan lähden

Vieras
Mikä laiva olis paras? entäs missä parhaat kaupat? discot? mikä hytti luokka olis paras(ei nyt ehkä sitä kalleinta)? mikä paras päivä risteilylle?

Matkaan lähdössä kaksi naista joista toinen sinkku ja toinen perheellinen,iältänsä 30+ kumpainenkin.

Nyt saa suositella ja kertoa mielipiteitä.

Kiitos:)

Muistakaa ottaa evästä ja vedenkeitin mukaan ettei tarvii laivalla kalliisti syödä. Ihan yhtä hyvä loma on palstan mukaan vaikka syötäisiinkiin vaan keksejä, pillimehua ja taskulämpimiä karjalanpiirakoita.
Ja muistakaa pukeutua lämpimästi jos varaatte vaan kansipaikan.
:xmas:

Jos turku-tukholma niin laivoja tasan kaksi, kun tuskin aamulaivalle... eli vikingin isabella, pieni mutta jollain lailla symppis. Ja siljan europa isompi mutta en näe että siellä ratkaisevasti mitään ihmeellistä olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja matkaan lähden;25360877:
Mikä laiva olis paras? entäs missä parhaat kaupat? discot? mikä hytti luokka olis paras(ei nyt ehkä sitä kalleinta)? mikä paras päivä risteilylle?

Matkaan lähdössä kaksi naista joista toinen sinkku ja toinen perheellinen,iältänsä 30+ kumpainenkin.

Nyt saa suositella ja kertoa mielipiteitä.

Kiitos:)

Laivoista melkeinpä sama kummalla menee.
Kauppoja ei niissä ole valintaan saakka eli mahtaako olla 2-3 putiikkia (vaate-,hajuvesi-ja karkki/viina/lelupuoti)
Discoja on yksi, hytin ottaisin A tai B-luokan, jos hieman "paremmin" haluaisin matkustaa. Jos ei nokonuuka eikä muuten aikaansa kuin nukkuen hytissä vietä C-luokkakin menee.
Viikonlopulla, melkeinpä mielummin lauantaina.

Muistakaa ottaa evästä ja vedenkeitin mukaan ettei tarvii laivalla kalliisti syödä. Ihan yhtä hyvä loma on palstan mukaan vaikka syötäisiinkiin vaan keksejä, pillimehua ja taskulämpimiä karjalanpiirakoita.
Ja muistakaa pukeutua lämpimästi jos varaatte vaan kansipaikan.
:xmas:

Mä luulen et tuo mun matkakumppani jättäis mut rannalle ruikuttaan jos otan vedenkeittimen ja karjalanpiirakoita mukaan:D