Tytöt 4v. 6v. ja 7v. lähtevät synttäreille! Tässä heidän vaatteensa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meidän likkojen vaatteet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meidän likkojen vaatteet

Vieras
Sain idean yhdestä ketjusta.

Tyttö 7v.

hmprod

Tämä on tosi ihana mekko! Yllätyin, että H&M myy tällaista unelmaa... aivan ihana<3
tällaiset unelmat:
hmprod

Tyttö 6v. ihastui tähän pinkkiin unelmaan. Vähän kasarityyliä, mutta kelpaa!

hmprod

kengäksi perusjuhlakengät:
hmprod

Tyttö 4v.

matki vähän isosiskoaan, kun halusi myös samantyyppisen mekon.
Tämä ei mielestäni yhtä kaunis, mutta suostuin vaikkei omaa silmää miellytä.
hmprod

nämä tytöllä jo entuudestaan, mutta siis nämä sopivat mielestäni tytön tyyliin tosi hyvin! :)

hmprod

Ja yhdistäväksi tekijäksi kaikille tytöille sukkahousut:

hmprod

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";25358763]onko tuo ylin mekko juhla-asu vai naamiaisiin tarkoitettu prinsessamakko? :)[/QUOTE]

Ihan juhlamekko se on. :) Ei ole naamiaiset vaan synttärit tälla kertaa.

[QUOTE="vieras";25358763]onko tuo ylin mekko juhla-asu vai naamiaisiin tarkoitettu prinsessamakko? :)[/QUOTE]

Naamiaisasuksi on tarkoitettu ainakin nuo tismalleen samanlaiset mitä tällä hetkellä hm myy.

Kauniita ovat! Näillä voisi mennä vaikka häihin :) Juhlavaatetus kunniaan. Nykyään laitetaan joka paikkaan vaan rikoota, joka ei ole kellään tyylikäs saatikka juhlava.

Toivottavasti päivänsankarillakin on nätti mekko (jos on tyttö).
Onhan noi tarkoitettu naamiaisasuiksi, mutta ei se poista sitä että niissä voi tuntea itsensä prinsessaksi :D

Oksu tulee noista rinsessarytkyistä... Anteeksi kovasti ap, oli rumasti sanottu :( Minun makuuni jäätävän rumat, mutta ei ole minun lapseni asu. Keskimmäisen tytön asu puolestaan tosi kaunis!

Nätit naamiaisprinsessamekot, kiva kun henkkamaukkakin tekee sellaisia. Mutta juhlamekko se ei ole. Lastensynttäreille sopiva, en pistäisi muodollisiin juhliin.

Makuasioista ei toki kannata tapella. Ap ja lapset tykkää, mä en. Mutta tykkäsin siitä tavallisesta juhlamekosta.

Mutta sangen mielenkiintoinen juhlasukkahousuvalikoima. HelloKitty meets Disney?

muista pakata ruokalaput mukaan,jottei juhlamekot sotkeennu herkkuja syödessä ;) enemmän sopii mun mielestä johonkin juhlavampaan tilaisuuteen nuo 2 alinta ja se 1 naamiaisiin,kuin lapsisynttäreille

Mun mielestä ihanaa kun tytöt laittaa rinsessa mekot juhliin :) meidän pojan synttäreillä oli kans naapurin tytöillä ihan tuhkimo ja öö mikähän prinsessa se jolla keltainen mekko? no kuitenkin "naamiasimekot" päällä. Olivat niin prinsessaa :) Poika kans tarkkana et itse tahtoo juhliin aina krakaa ja suorathousut jne.

Minusta tuon ikäiset saavat vielä käyttää ällösöpöjä rinsessamekkoja. Ainakin 4-vuotias.
Toivottavasti vain siellä synttäreillä on tuollainen naamiaistyylinen teema, eikä niin että muilla lapsilla on "tavalliset" juhlavaatteet.

Nämä "naamiaismekot" ovat juuri niitä joita ainakin täällä PK-seudulla näkee juhlavaatteena useallakin pienellä neidillä. Toki 7v ikäiselle en itse enää laittaisi, mutta jos tyttö tykkää niin antaa mennä vaan.

Kauniita ovat! Näillä voisi mennä vaikka häihin :) Juhlavaatetus kunniaan. Nykyään laitetaan joka paikkaan vaan rikoota, joka ei ole kellään tyylikäs saatikka juhlava.

Oletko ikinä pitänyt tälläista mekkoa käsissäsi livenä? Materiaali ja ompelu ovat niin alaluokkaista, että silmääkään ei voi huijata muuten kuin näissä nettikuvissa.
Juhlavaatteet toki kunniaan, mutta kannattaa sellaista tuskin löydät H&M:ltä...

Nämä vaatteet ovat sesonkituotteita (halloween) tai kotona tarkoitettu antamaan leikkeihin prinsessana olon tuntua.

Pääasia että lapset tykkää, mutta älä nyt kauheesti mainosta että ne on teiän juhlavaatteet..

Ei voi olla totta!
Noihan on siis naamiaivaatteita, eikä juhlallisuudesta ole tietoakaan :D
Miten teillä ei ihmiset ole yhtään silmää tyylille? Kyllä lapset saa pukeutua mun mielestä juhlaan prinsessahepeneisiinkin, mutta hei ei tollaisiin halpisnaamiaisasuihin!!

Yhteistyössä