Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
.Edelleen, on turha jauhaa siitä kuinka paljon rahaa meillä on tai on ollut, vaan nyt haluan vastauksia siihen MISTÄ ja MITEN saamme uuden asunnon ALLE KAHDESSA VIIKOSSA.
Tilanne ei muutu mihinkään sillä että ihmiset haukkuu ja arvostelee tilannetta, jolle ei vain yksinkertaisuudessaan enää mahda yhtään mitään.
Okei, ollaan sössitty raha asiamme ihan täysin, ja raha-asiamme ja rahan käyttömme on ollut päin v***** viimeiset 2kk, mutta sille asialle ei ole enää mitään
tehtävissä, ja thats it.
Ollaan otettu opiksemme ja hoidetaan vuokrat jatkossa ajallaan, mutta ensin
on hommattava uusi asunto!
Ap myöntää ihan reilusti tupeltaneensa..ja miustahin tuollainen "lynkkaaminen" on kyllä ihan turhaa..hätähän tässä kuitenkin ihmisellä varmaan on - mistä katto 2vko:n kuluttua pään päälle?
..elämässä vaan sattuu ja tapahtuu, osa opitaan sitten "kantapään" kautta..![]()
Juu eli saatiin tänään tieto että parin vuokrarästin takia tuli häätö
yksityisen vuokra-asunnosta.
14.1.2012 täytyy olla asunto tyhjä.
Meillä avopuolison kanssa ei ole kummallakaan luottotietoja,
eli vuokravälitys yhtiöistä on turha yrittääkään asuntoa saada.
Avopuolisolla kuitenkin vakituinen työpaikka ja itse olen työttömänä
sairauden vuoksi.
Eli miten täytyisi menetellä, 14.1 tulee virkavalta tyhjentämään asunnon
ellei olla sitä itse tehty. Alle 2vk aikaa etsiä uusi asunto.
Mistä ihmeestä näin pikaisesti voi uuden asunnon saada,
netissä ei ainakaan yksityisellä ollut kaksiota tai kolmioita vapaana
Kaarinan seudulla.
Voiko sosiaalitoimistosta saada apua asunnon hankintaan?
Meillä suomessa ei ymmärtääkseni kodittomia saa olla..
Onko sosiaalitoimistolla velvollisuutta auttaa?
Vuokrat olleet siis rästissä koska ollaan odoteltu kelalta asumistuki
päätöstä jota ei ole vieläkään tullut..
Jonkun pitäis jaksaa niille se kämppä etsiä muuttovalmiiksi, siinä vika.Alkuperäinen kirjoittaja Saa kiittääkin!;25352312:1. Sinulle on nyt jopa näytetty internetistä löytyneet, alueesi, asunnot. Ole hyvä?
2. Sinulle on kerrottu, miten kannattaa toimia, niin taloudellisesti kuin muutenkin.
3. Mikä on ongelma?
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25352325:Jonkun pitäis jaksaa niille se kämppä etsiä muuttovalmiiksi, siinä vika.