Paljonko pyytäisit muumitalosta jossa kaikki härpäkkeet tallella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Siis kysessä se "isommille lapsille" tarkoitettu muumitalo, jossa kaikki mukana olleet hahmot, sängyt, astiat tallessa. Ja lisäksi ostettu lisähahmoja siihen mitä ei alunperin talon mukana tullut mm. haisuli, poliisi, hattivatit jne. Paljonko voisi laittaa hintaa?
 
Just huutiksesta katsoin että tarjottu 25e samasta talosta jossa osa tarvikkeista/hahmoista puuttuu. Eli pyytää voin hyvinkin ainakin sen. Katsotaan mihin hinta kipuaa:)
 
Ajattelin viedä tänne meidän paikkakunnalle Mll:n kirpparille. Juuri olen kasannut sinne tavaroita, meillä hallituksen jäsenillä ilmainen pöytävuokra ja säästyy paketoinnilta ja postitukselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;25349147:
Ajattelin viedä tänne meidän paikkakunnalle Mll:n kirpparille. Juuri olen kasannut sinne tavaroita, meillä hallituksen jäsenillä ilmainen pöytävuokra ja säästyy paketoinnilta ja postitukselta.[/QUOTE

Saattaa olla että kirpparilla jää pöytään tuolla 40e:lla, Huutiksessa varmaan menis ja ehkä enemmälläkin. Kirpparille ehkä 20e?
Mä oon ostanut kirppikseltä mm. Muumilaivan ja FP:n parkkitalon 5e/kpl.
 
Luulisin, että kirppiksellä menisi 20 eurolla. Vasta näin kun 10 eurolla lähti kirppikseltä muumitalo, ilman huonekaluja ja hahmoja. Itse teki mieli se ostaa, mutta eipä meillä ole sille oikeasti käyttöä, joten päätin jättää hyllyyn ja kun tulin hyllyn välin takaisin päin, talolla oli onnellinen omistaja. Hyvä niin.
 
uutena maksaa 80euroa anttilassa

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=288054&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3173912&categoryId=3174430
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;25349147:
Ajattelin viedä tänne meidän paikkakunnalle Mll:n kirpparille. Juuri olen kasannut sinne tavaroita, meillä hallituksen jäsenillä ilmainen pöytävuokra ja säästyy paketoinnilta ja postitukselta.

Olisin mielenkiinnosta kysynyt, että onko kirppis Mll pyörittämään? Vai miten se toimii? Meidän paikkakunnalla juuri lopetti kirppis, olisi hienoa, jos tulisi uusi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myös mll hallituksen jäsen;25351353:
Olisin mielenkiinnosta kysynyt, että onko kirppis Mll pyörittämään? Vai miten se toimii? Meidän paikkakunnalla juuri lopetti kirppis, olisi hienoa, jos tulisi uusi.

Tällä seudulla MLL-kirppiksillä tarkoitetaan MLL:än järjestämiä, 2-3 tuntia kestäviä kirpputoritapahtumia joita järkätään pari kertaa vuodessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myös mll hallituksen jäsen;25351353:
Olisin mielenkiinnosta kysynyt, että onko kirppis Mll pyörittämään? Vai miten se toimii? Meidän paikkakunnalla juuri lopetti kirppis, olisi hienoa, jos tulisi uusi.

Meillä Mll:n kirppis toimii perhekahvilan yhteydessä ja on avoinna siis ma-pe. Ja hallituksen jäsenet saa 2kertaa vuosi pitää ilmaisen myyntiviikon. ja jos kirpparilla on hiljaista, eli pöytävarauksia ei ole jonain viikkona, niin hallituksen jäsenet täyttävät sitten pöytiä, koska mielummin täydet myyntipöydät, kun myydään ei oota. Tosi suosittu on tuo kirppis!!!
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä