Meidän koira TYKKÄÄ uudesta vuodesta :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituiset koirat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituiset koirat

Vieras
Kun meillä oli vaan toi meidän narttu, niin se livahti pahimpaan pamautteluaikaan ulos ja mä olin ihan paniikissa, mut se kipitti pissille ja jäi haltioituneena pihaan istumaan ja tuijottaan häntä heiluen raketteja :o Ei olis tullu sisälle ollenkaan ja sisällä ollessaan vinku koko ajan ulos..

Sit meille tuli toi uros joka on aina ollu vähän arempi ja aattelin et nyt repee, mut ei, se nyt ei vaan ole moksiskaan koko paukkeesta ja välkkeestä, nukkuu ja tuhahtelee, ei ees ihmettele moista meteliä mitenkään :o

Oon miettiny et onkohan ne kuurosokeita :D

Meillä koira viime vuonna kusi nurkat täyteen kun pelkäsi niin kovin. aijempi koira koitti jahdata raketteja jos vaan ulos sattui samaan aikaan (oli tosin aina sisällä paukuttelu aikaan, just ton takia)

:D..meillä mies juuri lähti 6kk:n ikäistä koirulia käytämään lenkillä, ennen kun räiske alkaa.
Vielä ei ollut hauva paukkeesta moksiskaan, edellinen koiramme makasi melkein vuorokauden makkarin sängyn alla kun pelkäsi niin kovin.:(

Sinkkuna ollessa, miun Cavaljeeri neitoset myöskin kattelivat vain taivahalle kiinnostuneena pauketta ja välkettä, sain ihan rauhassa hauvoja lenkittää.

Mukavan muikeaa tulevaa v. 2012!

:D..meillä mies juuri lähti 6kk:n ikäistä koirulia käytämään lenkillä, ennen kun räiske alkaa.
Vielä ei ollut hauva paukkeesta moksiskaan, edellinen koiramme makasi melkein vuorokauden makkarin sängyn alla kun pelkäsi niin kovin.:(

Sinkkuna ollessa, miun Cavaljeeri neitoset myöskin kattelivat vain taivahalle kiinnostuneena pauketta ja välkettä, sain ihan rauhassa hauvoja lenkittää.

Mukavan muikeaa tulevaa v. 2012!

Uudet vuodet.

Meillä edesmennyt käyttölinjainen mäyräkoira rakasti uutta vuotta :D Kuten sinunkin koirasi, tämä olisi halunnut olla koko ajan ulkona kuuntelemassa, kun pauke kävi, ja katseli taivaalle kun raketit räimähtelivät. Se oli koko ajan tohkeissaan. Odotti kai, milloin aletaan tappamaan eläimiä...

Nykyinen koira ei sitten välitä suuntaan tai toiseen, onneksi.

Yhteistyössä