Käytätkö stringejä ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja totuus esiin
  • Ensimmäinen viesti
totuus esiin
Yleinen konsensusmielipide on, että stringit ovat epämukavia, sekä epähygieenisiä, silti naiset niitä käyttää.

Jääkin kysymys miksi, miehiä miellyyttääkseenkö?
 
[QUOTE="vieras";25333985]Ainoastaan esileikissä miehen kanssa.
Ne on vitun epäkäytännölliset ja täynnä paskaa jos jatkuvassa käytössä pitää.[/QUOTE]

Miten ne voi olla täynnä paskaa? :D Etkö pyyhi ja pese kunnolla?
 
[QUOTE="vieras";25334017]:O:O:O

Stringit!!?? M U K A V A T ? :LOL::LOL::LOL:

Nautit varmasti myös tulikuumista raudoista perseessä ja jääpuikoista sieraimissa?[/QUOTE]

Musta ne on mukavat, ei hierrä tai paina mistään kohtaa ja tuntuu vähänkuin ei olisi alushousuja ollenkaan.
"Tavallisista" alkkareista tulee jotenkin tunkkainen olo. :D

Mä taas en ymmärrä miten ne voi joidenkin mielestä olla niin epämukavia, kai se on vaan tottumuskysymys.
 
:D Pidän koska ne on mukavat päällä, niitä ei huomaa eikä tunne. Oikea malli korostaa mukavasti tiettyjä muotoja ja joo, saa miehen villiks (mikä on mulle vaan plussaa, en mä sitä kärpäslätkällä huido kauemmas "mee pois senkin irstas ukko") ;)

Ratsastaessaki ihan prot, oon aina ihmetelly miks naiset valittaa kun pikkarit hiertää, saumat painaa ja lopulta takaosan kangas katoaa pakaroiden väliin ja sitten hankitaan kalliit pitkälahkeiset versiot josko ne pysyis paikoillaan....
 
"Thelma"
Musta ne on mukavat, ei hierrä tai paina mistään kohtaa ja tuntuu vähänkuin ei olisi alushousuja ollenkaan.
"Tavallisista" alkkareista tulee jotenkin tunkkainen olo. :D

Mä taas en ymmärrä miten ne voi joidenkin mielestä olla niin epämukavia, kai se on vaan tottumuskysymys.
Varmaan riippu kropan mallistakin. Imeisesti et oli ylipainoinen tai koskaan ollutkaan?
Minulla on edelleen 20 kiloa liikaa. Ollut enempikin. Ei minun kropalle sovi mitekään tringit.
 
"vieras"
Ite tunnen sen stringinarun todella selvästi. Tavalliset alushousut eivät mene peppuvakoon eivätkä paina. Ehkä peppuni lättänä ja täytteetön malli aiheuttaa stringien hinkkaavaa tunnetta.. kuin olis naru kannikoiden välissä.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25334017]:O:O:O

Stringit!!?? M U K A V A T ? :LOL::LOL::LOL:

Nautit varmasti myös tulikuumista raudoista perseessä ja jääpuikoista sieraimissa?[/QUOTE]

no tuo selittäisi sen miksi sinusta stringit on inhottavat, ei stringeissä ole tuollaisia hilavitkuttimia, jotain SM-juttuja nuo.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja Data

Yhteistyössä