Etkös sä just yhtenä iltana toivonu dementiaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25330417:
Mä siis niin unohdin purjosipulin kauppaan.
No voi piru mitä tulikaan toivottuaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25330435:Etkös sä just yhtenä iltana toivonu dementiaa :kieh:
Hei kiitos tästä tämän taidan tehdä. teen aina ilman majoneesia yms...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25330434:Tällasta tehtiin Luostolla ku olin työharjottelussa, oli muuten hyvää
Keitettyä perunaa
punasipulia
pekonia
kapriksia
mustapippuria
suolaa
oliiviöljyä
suolakurkkua
Niin mäkin, mutta maistoin perunasalaatissa ekaa kertaa eläissäni pari vuotta sitten ja nyt ei perunasalaatti ole mitään ilman niitä.Hmm.. kapriksia? Miksi jotenki vierastan niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25330601:Niin mäkin, mutta maistoin perunasalaatissa ekaa kertaa eläissäni pari vuotta sitten ja nyt ei perunasalaatti ole mitään ilman niitä.
Mäkään en oo ikinä tykännyt kapriksista, mut ensimmäisen kerran kun tein tota perunasalaattia, niin pakkohan sitä oli maistaa ennenkuin tarjolle laittoin, niin ei se salaatti olis mitään ilman niitä kapriksia Muuten en niitä edelleenkään syö. Juu, kokonaisina sinne joukkoon, ne voi sitte vaikka nyppiä pois jos ei tykkää, makua niistä irtoaa hyvin sinne salaattiin, vaikkei niitä kapriksia sitten söiskäänHmm.. kapriksia? Miksi jotenki vierastan niitä? Joskus kauan sitten viimeksi käyttäny. Lisätäänkö ne sinne kokonaisina?
Kiva olla avuksi Mielellään jakaa ohjeita toisille, koska tietää saavansa taas vastavuoroisesti muilta hyväksi todettuja ohjeita, monesti käy niin, että törmää johonkin tosi hyvään ohjeeseen, missä on jotakin sellaisia ainesosia mitä ei olisi tullut mieleenkään käyttää ennen, mutta jota ilman se ruoka ei enää sen jälkeen ole hyvääHei kiitos tästä tämän taidan tehdä. teen aina ilman majoneesia yms...
Mun tarvii sanoo että mä kanssa ällöön kapriksia, mut ku ostaa niitä pieniä ei tarvi pieniäkään. Ja tän salaatin avulla oon oppinu pitää kapriksista. ne vaan kuuluu siihen perunasalaattiinHmm.. kapriksia? Miksi jotenki vierastan niitä? Joskus kauan sitten viimeksi käyttäny. Lisätäänkö ne sinne kokonaisina?