Mitä meinaatte huomenna syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusivuosi2012
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusivuosi2012

Vieras
Täällä syödään hodareita ja tortilloja. Sipsejä ja namusia on myös ja tinakin ostettiin tänään. Meinaan vielä savulohisalaatin tehdä tänään valmiiksi :)

Ei mitään hajua. 2 tuntia sitten sain kuulla, että järjestän huomenna viidennet sukukekkerit 2,5 kuukauden sisällä :laugh: Pitää varmaan alkaa kiireesti menua suunnittelemaan ja painella kauppaan.

fanta: ohhoh, no mutta kyl oot kätevä. Musta ajatuskin sen tekemisestä on hankala ja saatika sit kun lapsoset roikkuu nilkoissa :) ja onhan se kivempi syödä sitä kun on itse tehnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25328952:
Ei mitään hajua. 2 tuntia sitten sain kuulla, että järjestän huomenna viidennet sukukekkerit 2,5 kuukauden sisällä :laugh: Pitää varmaan alkaa kiireesti menua suunnittelemaan ja painella kauppaan.
Onneksi kuitenkin näin hyvissä ajoin sait tietää :D

fanta: ohhoh, no mutta kyl oot kätevä. Musta ajatuskin sen tekemisestä on hankala ja saatika sit kun lapsoset roikkuu nilkoissa :) ja onhan se kivempi syödä sitä kun on itse tehnyt :)
Ei se ole ollenkaan vaikeaa, kun vähän saa kokemusta, vaikeinta on kalan leikkaaminen oikein, yleensä tuhoan kalaa kamalaksi silpuksi, kun en taaskaan muista mitenpäin pitikään leikata :D Eikä minulla ole pikkulapsia enää jaloissani, nuo teinit kyllä tuppaavat tulemaan kyllä jo tekovaiheessa apajille, ihan vähän tuota ja ihan vähän tuota maistelemaan.

Varmaan porkkanaa, salaatinlehteä ja maustamatonta jogurttia...prkleen raskausdiabetes :mad:

Lapsille väsään ehkä quesadilloja (tai no joo, niitä syön sit kyllä itsekin, kävi miten kävi). Ehkä grillataan jotain (tod.näk. lohta joka on meidän kaikkien lemppari), kun joulupukki toi ihanan grillin :p. Salaatteja paljon, kun muksut tykkää niistä, minusta nyt puhumattakaan.

Ja voisin tehdä myös niitä...mitä ne nyt on, niitä joissa on pohjana nachoja, päällä vaikka jauhelihaa ja tonnikalaa ja jalapenoja, ja juustoa, ja sitten uuniin.

Lounaaksi jotain jauhelihasta, illalla sitten höyrytettyjä nakkia, pottu ja italiansalaattia
sekä pastasalaattia.
Sipsejä on kans, joulusta jäi viellä suklaata ja jäätelöä.

Yhteistyössä