U
uusivuosi2012
Vieras
Täällä syödään hodareita ja tortilloja. Sipsejä ja namusia on myös ja tinakin ostettiin tänään. Meinaan vielä savulohisalaatin tehdä tänään valmiiksi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo teen ja jos olen viitseliäs huomenna, teen myös tempuraa. Olen itsekseni opetellut sushia tekemään, enkä voi väittää, että se olisi kovin oikeaoppista. Mutta ihan hyvää kuitenkin, mitä ravintoloissa syömiini vertaan.fanta: Teetkö sushin alusta loppuun itse?![]()
Onneksi kuitenkin näin hyvissä ajoin sait tietääAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25328952:Ei mitään hajua. 2 tuntia sitten sain kuulla, että järjestän huomenna viidennet sukukekkerit 2,5 kuukauden sisälläPitää varmaan alkaa kiireesti menua suunnittelemaan ja painella kauppaan.
Ei se ole ollenkaan vaikeaa, kun vähän saa kokemusta, vaikeinta on kalan leikkaaminen oikein, yleensä tuhoan kalaa kamalaksi silpuksi, kun en taaskaan muista mitenpäin pitikään leikatafanta: ohhoh, no mutta kyl oot kätevä. Musta ajatuskin sen tekemisestä on hankala ja saatika sit kun lapsoset roikkuu nilkoissaja onhan se kivempi syödä sitä kun on itse tehnyt
![]()
Ei ole iso suku ja tällä kertaa osa nuorisosta on muualla. Huomenna vain 7 aikuista paikalla. Jouluaattona meitä oli 10. Isoimmat kemut oli lokakuussa, mutta ne olikin mun 50-vuotispäivät ja vieraita kävi noin 40.Keittiönoita: nonni, teillä riittää sitten hommaa. Onko iso suku?Paljon lapsia ja aikuisia?
![]()
Juu, parempi näin kuin että olisin huomenna aamulla saanut kuulla asiastaOnneksi kuitenkin näin hyvissä ajoin sait tietää![]()