Miten saan lisää valoa olohuoneeseen? Väittely miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ribosomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ribosomi

Jäsen
23.10.2011
772
1
16
Mies väittää, että on ostettava kokonaan uus kattolamppu tai lisäksi jalkalamppu, mutta mun mielestä riittäis, että nykyiseen plafondiin, joka katossa on ostaisi isompi wattisen lampun. Kumpi meistä on oikeessa? :D Täällä on oikeesti nyt tosi hämärää, en näe edes lukea..

Jos lukea haluaa, niin kyllä siihen tarvitaan oma lamppunsa, joko jalka tai sitten ihan lukulamppu. Meillä on katossa lamppu jossa on kaksi kupua eli 120 wattia valoa, jalkalamppu 60w ja kohdevaloja vielä tauluille.

60W on maksimi ja mulla on 40W lamppu! :D Auttaako 20W isompi lamppu mitää?
tuntuu aika tyhmiltä nää kysymykset.. :ashamed: Ei varsinaisesti tarvii lukee tms. meni äsken hermot kun ompelin mekkoon yhden osan väärinpäin kun en erottanut värisävyjä..

60W on maksimi ja mulla on 40W lamppu! :D Auttaako 20W isompi lamppu mitää?
tuntuu aika tyhmiltä nää kysymykset.. :ashamed: Ei varsinaisesti tarvii lukee tms. meni äsken hermot kun ompelin mekkoon yhden osan väärinpäin kun en erottanut värisävyjä..
Auttaa. Mutta suosittelen kyllä lisäksi jonkin lukuvalon hankkimista. Kaikkia valojahan ei tarvitse pitää koko ajan päällä, mutta tarvittaessa saa hyvän valon. ;)

[QUOTE="vieras";25322804]Voi tulla vähän ikävä tunnelma olohuoneeseen, jos on vaan yksi kirkas lamppu katossa. Kyllä minäkin laittaisin erillisen lukuvalon, jos sitä tarvitsee.[/QUOTE]

Kai sitä vois harkita. En oo oikeen sellanen ihminen, joka olis kiinnostanut sisustamisesta kauheesti.. En tykkää myöskään ostaa mitää sisustusjuttuja, mut kai ikeasta jonku perusjutun halvalla saa.

nykyiseen valaisimeen maksimiwattinen lamppu
jos lukee tai työskentelee, suosittelen luku/työvalaisinta

onko muuten millainen tila? valkeat seinät ja kevyet vaaleat verhot tietty tuo valoa

Yhteistyössä