Mun täytyy ehkä vähän vaihtaa taktiikkaa sun suhteen, mesessä ongelmista nyyhkyttäminen ei taida olla se paras iskutapa.Tytsin lisäksi Jonseredin kanssa olisi kiehtovaa, jos varattuja saa mainita
Mun täytyy ehkä vähän vaihtaa taktiikkaa sun suhteen, mesessä ongelmista nyyhkyttäminen ei taida olla se paras iskutapa.Tytsin lisäksi Jonseredin kanssa olisi kiehtovaa, jos varattuja saa mainita
Toi possu?Aaaah mun palstaprinssi on täällä! :heart:
Se taitaa tepsiä paremmin naisiinMun täytyy ehkä vähän vaihtaa taktiikkaa sun suhteen, mesessä ongelmista nyyhkyttäminen ei taida olla se paras iskutapa.
Aina ne väittää muuta, mutta silti sian ne ottaa.Toi possu?
Enhän mä tuota kuvaa halua!Toi possu?
No ei se ollu ilkeilyksi tarkotettukaan. Te ootte molemmat sellasia aina ystävällisiä nikkejä.Tuon otan kehuna
Vaikka molemmat naisia niin, samassa aamiaispöydässä Lunatic ja Sinisulka vois olla aika mielenkiintoinen paritsa
sinisulan aivotoiminnalla varustettua ihmistä en kattelis kovin montaa minuuttia.päätön ja sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25316343:Tatuoidun jätkän aamiaisseurana en näe ketään muita kuin Kotipizza laatikon ja eilisen illan hampurilaisaterian paperit. : /
Löysin jo tulevan palstasuhteen, tosin mun täytyy alkaa kosiskelemaan tätä jotenkin :heart:Jokos Minskii ja Isä on sanottu?