HuOmenta Jouluaamuun !!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En saanut nukuttua. Puoltayötä oli kun menin sänkyyn ja kolmesta asti vahtinut kelloa.. Puol kuus menin vessaan ja laitoin viimeiset tyhjennyt tabletit vaikuttamaan. Tänään alkaa vuoto sitten. Perjantaina jo totesivat ultrassa sikiön kuolleen (11+0). Vielä ei tunnu miltään, mutta luin että noin tunnin kuluttua lääkkeestä alkaa kivut ja runsas vuoto ja supistelut ja "synnyttäminen". Tänään ollaan sitten yöpaitasillaan koko päivä. Vuodan ja itken ja vuodan. Huomenna vois mennä sitten ulos..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;25294067:
En saanut nukuttua. Puoltayötä oli kun menin sänkyyn ja kolmesta asti vahtinut kelloa.. Puol kuus menin vessaan ja laitoin viimeiset tyhjennyt tabletit vaikuttamaan. Tänään alkaa vuoto sitten. Perjantaina jo totesivat ultrassa sikiön kuolleen (11+0). Vielä ei tunnu miltään, mutta luin että noin tunnin kuluttua lääkkeestä alkaa kivut ja runsas vuoto ja supistelut ja "synnyttäminen". Tänään ollaan sitten yöpaitasillaan koko päivä. Vuodan ja itken ja vuodan. Huomenna vois mennä sitten ulos..
Miksi tulit pilamaan mukavan ketjun? Mene pois!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;25294067:
En saanut nukuttua. Puoltayötä oli kun menin sänkyyn ja kolmesta asti vahtinut kelloa.. Puol kuus menin vessaan ja laitoin viimeiset tyhjennyt tabletit vaikuttamaan. Tänään alkaa vuoto sitten. Perjantaina jo totesivat ultrassa sikiön kuolleen (11+0). Vielä ei tunnu miltään, mutta luin että noin tunnin kuluttua lääkkeestä alkaa kivut ja runsas vuoto ja supistelut ja "synnyttäminen". Tänään ollaan sitten yöpaitasillaan koko päivä. Vuodan ja itken ja vuodan. Huomenna vois mennä sitten ulos..
:hug:
Mä olne ollut jouluna 2004 melkein päivälleen samassa tilanteessa, tosin en saanut kotiin noita tyhjentäviä - aamupäivällä tehty sisätutkimus laittoi keskenmenoon vauhtia ja niin sitä oltiin sitten illalla sairaalassa kun vuoto oli niin rajua.

( huh, enpä ymmärtänyt iten vaikeaa tästä olikaan kirjoittaa ):hug:
 
Huomenta!
Me heräiltiin tossa reilu tunti takaperin nuoremman kanssa, nyt Juniori pyörii taustalla, ihmetellään mitä sieltä pukin paketeista sit oikeen tulikaan ja ollaan vaan. Mies ja vanhempi poika nukkuu vielä :)

Tänää mennään anopille syömään ja siellä on vielä pojille vähän lisää paketteja, ollaan varmaan siellä koko päivä ja illalla juon ehkä yhden glögin ja nautin vaan :)
 
Huomenta!

Hyvää joulupäivää! Täällä me pojan kanssa ihmetelläään lastenohjelmia ja uusia leluja. Sanoin pojalle, että ennen kuin muut herää, noilla äännekkäimmillä leluilla ei saa vielä leikkiä ja se hillitsee menoa vielä hiukan ;)

Eilen oli ihan superihana päivä, rakkaita oli meillä ja vilinäävilskettä aamusta iltaan :heart: Tänään mennään aamupäivä kotosalla/ulkoilemassa ja iltapäivällä kokoonnutaan isolla porukalla veljen perheen luo syömään :heart:
 

Yhteistyössä