HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa , lämmintä ja rauhallista Jouluaattoa joka kotiin ja työpaikalle !

Tässä aattoa aloittelen kahvilla takkatulen loimutessa. :)
Ulkona sataa vettä / räntää. Ei ihan jouluinen sää , mutta ei se haittaa.

Aamulla kuusen nosto sisälle ja koristelua :)
Sitten Joulupuurot perheen kanssa.

Iltapäivällä Anoppilaan :) :heart::heart:

• Tykkää
Reactions: Lovanna
Huomenta... lapsi herätti 2.30, ulvoskeli tunnin, mies kyllä hoiti tilanteen, mutta mä en tunnetusti enää saa unta, "herätys" töihin olis tuossa 5.20, se siitä unesta ja päätin nousta kahville... Anyway, Joulua! :heart:

työt hospitaalissa 7-14.30, sit pitäis jaksaa anopille joulua viettämään ja taas huomenaamuna töihin, kuten myös tapanina, loppuu kyl voimat, jos toi vesseli aikoo huutaa nää kaikki yöt taas :( kun en nyt keksi, et mikä hätänä täl kertaa. Ja mies toki hoitaa, kun mulla duunia, mut ei kukaan voi nukkua mun puolesta, valvon, aina kun lapsi huutaa korvatulpista huolimatta ja en enää loppuyönä saa unta............... zzzzz

emppu75: täällä on kans valvottu. Olen pätkissä nukkunut yhteensä ehkä 2h toissa yönä vähän paremmin ja sitä edellisenä vajaa1.5h. Kuopus herättää koko ajan :(. Jaksamista sulle töihin!!

Oikein ihanaa ja leppoista joulun aikaa kaikille. Toivottavasti jokainen saa sellaisen joulun josta haaveilee <3.

Huomenta! :heart:

Täällä istutaan kynttilän valossa kahvia juoden ja ihanaa jouluista kuivakakkua maistellen! :p

Yritän saada jouluntunnelmaa jotenkin, vaikka mieli on jossain muualla..
Tahdon rauhallisen joulun.. muuta en tahdo! :saint:

Ihanaa Ja Rauhallista Joulua Kaikille! :xmas:
Nauttikaa, antakaa aikaa toisillenne, olkaa ja rentoutukaa mahdollisuuksien mukaan..
Jouluiloa! :heart:

Hyvää huomenta!

Me noustiin miehen kanssa viiden jälkeen kuorruttamaan kinkkua (miehellä oli kiire saada kinkkuvoileipää :p). Poikaki siinä sitte heräs ja olihan nuo mun miehet sulosia, ku ne yhessä mussutti kinkkuleipää :heart: Sit mä törkkäsinkin perunalaatikot uuniin ja nyt istahdin kaffekupposen kanssa ihmettelemään :xmas:

Ihanaa joulua kaikille! =)

Yhteistyössä