Ja muille palstan kukkahattutädeille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiskalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25289857]Imagine there's no Niggers It's easy if you try No crime around us Above us only sky Imagine all the people Living without fear...[/QUOTE]

Kaikki mukaan kertosäkeeseen.:)

Hyvä et muutkin tietää. Siksi niistä on tullut noin äänekkäitä, ottavat mamuäijistä mallia, ollaan mieluisia ja häiritseviä kuten esim. somalitkin ovat.

Luulevat olevansa parempia kun ovat mamujen kanssa. :D

Millä tavoin minä kuvittelen olevani parempi? Kuin kuka? Voisitteko te VIISAAT ja KAIKIN PUOLIN PAREMMAT immeiset joskus hieman tarkentaa näitä teidän aivopierujanne? Mehän olemme niin tyhmiä, ettei tajuta teidän juttuja. :D ;)

[QUOTE="Hehe";25289728]No hehhee.

Ihon väri voi olla vaikka vihree, kunhan ei käyttäydy kuten somalitkin.

Bonairel o selkeesti Somppu ulkona!!! :D[/QUOTE]

Siis mikä Bonairella on ulkona?

Mun lapset ei ainakaan saa leikkiä somaleiden kanssa enkä halua et samassa koulussa on yhtään somaleita. En ole rasisti :) mut mua kuvottaa kaikki hiv kuukerin nellit! Tai no,luopuisin mä niistä naisistakin,miks ne on tullu Suomeen!? Yhyy. Ja ne oikeesti haisee! Hyi

Mun lapset ei ainakaan saa leikkiä somaleiden kanssa enkä halua et samassa koulussa on yhtään somaleita. En ole rasisti :) mut mua kuvottaa kaikki hiv kuukerin nellit! Tai no,luopuisin mä niistä naisistakin,miks ne on tullu Suomeen!? Yhyy. Ja ne oikeesti haisee! Hyi
Siispä laittanet varmasti lapsesi ruotsinkieliseen päiväkotiin sekä kouluun niin vältyt kaikilta muilta paitsi suomenruotsalaisilta ;)

[QUOTE="vieras";25290186]Kukaan ei halua asua mamujen kanssa samalla asuinalueella, näkeehän sen asuntojen hinnoistakin, jotka ovat moninkertaiset mamuista vapailla alueilla.[/QUOTE]

Niin näkee.

Palstan kukkahattumammat haukkuu white trashit, mut suosii black trashia.

:laugh:

Ei mua häiritse muut maahanmuuttajat. Tai no, itse asiassa kaikki islaminuskoiset on kauheita :) toi ruotsinkielinen koulu kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Mut on kaksi kertaa yritetty raiskata tuol yöelämäs,ja molemmat oli jtn karvakäsiä

42055.gif

[QUOTE="vieras";25290186]Kukaan ei halua asua mamujen kanssa samalla asuinalueella, näkeehän sen asuntojen hinnoistakin, jotka ovat moninkertaiset mamuista vapailla alueilla.[/QUOTE]
Ei haittaa yhtään! Edullinen, tilava asunto, loistavalla ja rauhallisella paikalla. Meillä on elämässä muutakin tekemistä kuin maksaa törkeän kallista kotia, varsinkin kun nyt asumme loistopaikalla niin miksi ihmeessä haluaisimme jonnekin korpeen?

Eikö sinulla sitten ole fiksuja vastauksia tai kommentteja...jos kerta noin fiksuja olette!

Juu, ei minulla ole, kun en ole ollut tekemisissä somalien tai maahanmuuttajien kanssa, mutta uskon kyllä, että aivan varmasti bussikuskiksi riittäisi suomalaisia. Työttömyyskorvauksilla ei suomessa juhlita. Esim. perheellinenhän ei saa mitään jos puoliso töissä.

Aivan varmasti jokainen menisi bussikuskiksi esim. tuoss tilanteessa, jos ei hengenlähtöä tarvitsisi pelätä.

Yhteistyössä