A
Avustaja(ko?)
Vieras
Olen tehnyt tätä hommaa nyt jokusen kuukauden. Työhöni kuuluu lähinnä avustettavan kanssa puuhastelu muutaman tunnin verran viikossa. Jotain virikettä ja arkipuuhia (siivoilu ja kaupassa käynti). Olen kuitenkin viime aikoina ollut enemmän ja vähemmän epätoivoinen. Tuntuu, että tällä työllä ei oo oikeesti mitään merkitystä ja ihan sama vaikken tässä olisikaan. Lähinnä sen vuoksi tuntuu tältä, että puuhastelut, joita tehdään, pyörivät ympyrää. Tehdään paljon samoja juttuja ja tuntuu, että onkohan noista mitään hyötyä ollenkaan. Lisäksi paljon suunniteltuja juttuja peruuntuu avustettavan tahdosta. Suunnittelimme esimerkiksi joulukonserttiin menoa - hänen ehdotuksestaan - ja jo elokuusta lähtien. No, kun tuli aika ostaa ne liput, niin sitten ne yhtäkkiä olivatkin liian kalliit ja jäi menemättä. Hinta oli ollut kuitenkin tiedossa jotain kuukausi ennen lippujen ostoa. Lisäksi ennen käytiin lenkillä. Nyt ei voi sitäkään, kun on milloin liukasta ja milloin liian märkää ulkona (vaikkei välttämättä olisi kumpaakaan - on vaan pelko kaatumisesta [ko. henkilö saa helposti pelkoja itselleen ihan pikkujutuista]). Monia lenkkejä, monia eri paikoissa käyntejä, peruuntunut ihan vaan vaikka tuon vuoksi.
Ja koska henkilö on niin "reppana", niin enhän mä osaa olla näissä asioissa tiukkana. Mulle tulee vaan aina niin syyllinen olo, jos oon patistamassa. Tuntuu, että melkein pakottaisin. Ja sitten kun jäädään vaan jumimaan, niin mulle tulee just tää tarpeeton olo.
Noh joo... lähinnä kysyisin teiltä nyt ideoita erilaisiin viriketoimiin. Tuntuu, että omat aivot raksuttaa ihan tyhjää, tai sitten siellä on ideoita, mutta tuntuu, että ei ne sit kuitenkaan koskaan toteudu jonkun syyn vuoksi. Oon aika lannistunut.
Ja koska henkilö on niin "reppana", niin enhän mä osaa olla näissä asioissa tiukkana. Mulle tulee vaan aina niin syyllinen olo, jos oon patistamassa. Tuntuu, että melkein pakottaisin. Ja sitten kun jäädään vaan jumimaan, niin mulle tulee just tää tarpeeton olo.
Noh joo... lähinnä kysyisin teiltä nyt ideoita erilaisiin viriketoimiin. Tuntuu, että omat aivot raksuttaa ihan tyhjää, tai sitten siellä on ideoita, mutta tuntuu, että ei ne sit kuitenkaan koskaan toteudu jonkun syyn vuoksi. Oon aika lannistunut.