Kaveri kertoi että Molo Kidsin materiaalit on samoja mitä käytetään vuorikiipeilijöiden vaatteissa

[QUOTE="vieras";25285157]Ei. Vähintään uusinta NASAn sertifioimaa teknologiaa pitää olla.[/QUOTE]

Oijoi. Mä oon sitte pudonnu ihan kelkasta... :attn: oisko missään kurssia joissa käytäis läpi nää uusimmat vaatimukset?

"MOLO"
No en kyllä ostaessa tuollaista edes tiennyt. Ostin ihan juuri siksi ne vaatteet lapsille ettåä palstamammat tulisivat kateelliseksi kun työssäkäyvä äiti ostaa kalliita moloja. No, ei kun minusta ne olivat hienon näköiset. Miksi jonkun lapsen talviasun pitää herättää niin kuumia tunteita? Pitäiskö kaikkien pukeutua samanlaisiin vaatteisiin? Ilmeisesti Suomessa pitäisi, ettei kukaan vain tule kateelliseksi. Vähän sama kuin koulutuksesta, vastuusta ja työmäärästä riippumatta kaikille pitäisi jäädä rahaa saman verran käytettäväksi kuussa. Tervetuloa neuvostoliitto!

"Abc"
Mä ostin just Molo-haalarin lapselleni. Kiva tietää, että se onkin joku haluttu merkki. Lähinnä naureskeltiin sitä merkkiä. Molo herättää mielikuvia ihan muusta kuin lastenvaatteista.

[QUOTE="MOLO";25285171]No en kyllä ostaessa tuollaista edes tiennyt. Ostin ihan juuri siksi ne vaatteet lapsille ettåä palstamammat tulisivat kateelliseksi kun työssäkäyvä äiti ostaa kalliita moloja. No, ei kun minusta ne olivat hienon näköiset. Miksi jonkun lapsen talviasun pitää herättää niin kuumia tunteita? Pitäiskö kaikkien pukeutua samanlaisiin vaatteisiin? Ilmeisesti Suomessa pitäisi, ettei kukaan vain tule kateelliseksi. Vähän sama kuin koulutuksesta, vastuusta ja työmäärästä riippumatta kaikille pitäisi jäädä rahaa saman verran käytettäväksi kuussa. Tervetuloa neuvostoliitto![/QUOTE]

No ei tarvii ainakaan mun puolesta kaikilla olla samaa. Mutta mä vaan sitä mietin että mikä se lapsen todellinen tarve on ulkovaatteiden materiaalien suhteen. Että tuleeko vuorikiipeilijävarusteet oikeesti oikeeseen tarpeeseen päiväkodin pihassa tai leikkipuistossa vai onko kyse vaan markkinoinnista eli mammoja huijataan luulemaan että vähemmillä vermeillä ei pärjää. En tiiä ymmärrätkö pointtia.

"vieras"
mies harrastaa jääkiipeilyä, ja saa kyllä housut tai kaksi per kausi rikottua. Yleensä kengän piikki osuu jotenkin jonnekin ja se on sitten siinä. Onko toi sitten kovin kestävää...

Mun mielestä parempi tehdä lasten ulkovaatteista niin kestäviä, että ne kestävät useammankin lapsen käytön, kuin kertakäyttökamaa. Ja voisi miettiä sitäkin, että tarvitsetko sinä työ/koulu/arkiasuksi farkut. Farkut on tehty kestämään raakaa vankiladuunia, eikä suinkaan toimistotyöläisen muotikäyttöön.

Suo anteeksi, ei se ollutkaan vankiladuunia, se lökäpöksyhommahan se vain oli vankilamuotia, kun eivät vöitä saaneet käyttää..., mutta mihin lie raakaan duuniin farkut olikin keksitty...

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä parempi tehdä lasten ulkovaatteista niin kestäviä, että ne kestävät useammankin lapsen käytön, kuin kertakäyttökamaa. Ja voisi miettiä sitäkin, että tarvitsetko sinä työ/koulu/arkiasuksi farkut. Farkut on tehty kestämään raakaa vankiladuunia, eikä suinkaan toimistotyöläisen muotikäyttöön.

Suo anteeksi, ei se ollutkaan vankiladuunia, se lökäpöksyhommahan se vain oli vankilamuotia, kun eivät vöitä saaneet käyttää..., mutta mihin lie raakaan duuniin farkut olikin keksitty...
farkut eli farmarihousut on nimensä mukaisesti tarkoitettu alunperin maataloustyöhön

Yhteistyössä