Voi ei treffit peruuntui :((

• Viestiketjun aloittaja "Yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Yksinäinen"
Jeps, kuulemma äkillinen työjuttu. Luulen kyl et on ihan aidosti niin, eikä tehny ohareita...mut silti mitä jos tekikin? Kuitenkin ollaan juteltu jo pitkään netissä. Niin odotin tätä ja olin jo valmistautunut ja suunnitellut lähtevän töistä tänään aikaisemmin ja kaikille ylpeänä kertonu. :'( niin harvoin kun tulee tälläisiä...

"vieras"
no,mikä oli syy edellisellä kerralla?
Ja mitä muuten tekee työkseen?jos nyt on vaikka kyse siitä että kannattaa olla töissä (hyvä korvaus tms)
Koittiko mies sopia uutta aikaa treffeille vai jättikö homman auki?
Inhottavaa kyl tuollanen..

Ap...
Työjuttujen takia, ymmärrän kyllä että firmalle tärkeitä noi asiakkaiden kestitykset pr-mieles...viimeksi peru just noiden takia...ei kyllä ehdottanut uutta aikaa mutta sanoi että palaillaan..

AP taas
Noh, sitten sama iltana ehdotti torstaita. Sanoin, että oikeastaan kävis sekin. Mutta eilen siitä ei kuulunut mitään (laitoin viestiä että no tavaanko sit to vai ei)! Jotenkin tosi outoa, kun yleensä vastasi aina heti. Ärsyttää tollanen :( en enää jaksa näitä miehiä, aina sama juttu...huoh.

"vieras"
[QUOTE="Yksinäinen";25266741]Jeps, kuulemma äkillinen työjuttu. Luulen kyl et on ihan aidosti niin, eikä tehny ohareita...mut silti mitä jos tekikin? Kuitenkin ollaan juteltu jo pitkään netissä. Niin odotin tätä ja olin jo valmistautunut ja suunnitellut lähtevän töistä tänään aikaisemmin ja kaikille ylpeänä kertonu. :'( niin harvoin kun tulee tälläisiä...[/QUOTE]

Seuraavalla kerralla älä kerro kaikille etukäteen.

ptgam
Naiset nyt on tuollaisia. Nauttivat huomiosta mutta aina jotain. Sitten kun on kihlautunut, niin eikö sitten nettitutut naiset ala vaan pirisyttää puhelinta kun on ikävä ja aikaa tavata.

Heh. Onneksi treffirumbani on ohi. Inhottavaa toisaalta mutta tuntu kyllä hyvältä sanoa että juna meni jo.

Mutta jos olet, AK, nainen niin täytyy sitten todeta että onneksi ei ihan toispuoleisesti mene.

AP...
[QUOTE="akka";25277681]Tuosta pitäis jo tyhmemmänkin tajuta ettei sitä kiinnosta.[/QUOTE]
No olisin tajunnutkin jo aikaisemmin, mutta kun käänsi kelkkansa ihan yhtäkkiä :(. Vielä alkuviikosta oli niin innoissaan tapaamisesta ja itse ehdotti tuota tiistaita ja sitten torstaita. Nyt ei miehestä kuulu mitään.
Jotenkin niin stressaavaa tää treffaillu, taidan nyt taas unohtaa vähäksi aikaa nämä miehet, pääsee helpommalla!

No olisin tajunnutkin jo aikaisemmin, mutta kun käänsi kelkkansa ihan yhtäkkiä :(. Vielä alkuviikosta oli niin innoissaan tapaamisesta ja itse ehdotti tuota tiistaita ja sitten torstaita. Nyt ei miehestä kuulu mitään.
Jotenkin niin stressaavaa tää treffaillu, taidan nyt taas unohtaa vähäksi aikaa nämä miehet, pääsee helpommalla!
ei vielä kannata luovuttaa yhden pettymyksen jälkeen!

"vieras"
:hug: Ehkä on parempi unohtaa kyseinen mies. Tässä on nimittäin vaihtoehtoina, että joko kiusaa sinua ja tekee tuota tahallaan. Pahimmoillaan voi olla vaikka trolli koko mies. :( Toinen se, että on tosiaan kiireinen töissään. Mutta mietipä vähän: jos tosiaan on niin kiireinen, ettei ehdi ENSItreffeille niin miten menee jatkossa? Ei kiva, vaikka olisi miten ihana.

"Johku"
Ettei vain olisi perheellinen mies, joka etsii huvia?

Itse olen suhteellisen tuoreessa etäsuhteessa mieheen, josta jostai syystä en pääse yli tunteesta, että onkin perheellinen. Tiedä sitten olenko vainoharhainen vai mies vain vähän omituinen ja hämmästyttävät asiat johtuvat vain pitkään sinkkuna olleen tavoista.

Yhteistyössä