Löyty heti
itse olen tämän ja sit sen kissa homman katsonut ja kummankin olen löytänyt.Mä en koskaan löydä noita elukoita tuollaisista kuvista . Nytkin tiiraillut tuota kuvaa ties kuinka kauan....
Anna yksityisviestillä, jos sopii =). Jos muut haluavat vielä etsiä.voin vinkin antaa jos haluat
Kerro edes onko kuvan oikealla vaiko vasemmalla puolella.....yv:t laitettu. ensinnäkin kannattaa käyttää tuota linkki kuvaa koska sen saa isommaksi... tuosta ensimmäisestä kuvasta mahdoton löytää
oikealla. kuvassa ei ole kokonaista kärppää että sellaista ei kannata etsiäKerro edes onko kuvan oikealla vaiko vasemmalla puolella.....
Onko se kärppä pieni vai iso? Kun sen huomaa, näyttääkö se selvästi kärpältä, vai onko sitä vaikea hahmottaa?oikealla. kuvassa ei ole kokonaista kärppää että sellaista ei kannata etsiä
Juu kerro? M¨ä kuvittelen näkeväni mutta oikeasti on joko piirroshahmon pää tai oikeammin ovat vaan oksia joissa lunta..Onko se kärppä pieni vai iso? Kun sen huomaa, näyttääkö se selvästi kärpältä, vai onko sitä vaikea hahmottaa?