Teini kysyi, että miks ajat alapääsi karvattomaksi?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
[QUOTE="Vieras";25264399]He ovat ihmisiinsekaantujia.

Oletko tosiaan sitä mieltä, että posliini alapää näyttää aikuiselta ja ihmismäiseltä, karvainen näyttää eläimeltä?[/QUOTE]

Miehethän on tämän palstan mukaan sokeita erottamaan aikuisen alapäätä lapsen,niin eikö ole inhimmillistä näin ollen sekoitaa se eläimeenki :D

kaikesta jutellaan
[QUOTE="vieras";25258431]Kukaan teini ei nykypäivänä tuollaisia kysele.[/QUOTE]

Kyllä meidän murkkuikäinenkin ihan samaa kysyi ja kerroin viihtyvän paljon paremmin ilman karvaa kainaloissa tai alapäänalueella. Toinen syy on se piintynyt tapa joka alkanut jo ennen lasten syntymää. Tosin en sheivaa, vaan vahauksella, sokeroinnilla ja epiloiden hoidan karvat pois.

[QUOTE="Vieras";25258682]No, sanoppa kumpi näistä näyttää enemmän aikuiselta naiselta (alapäästään)? Nimenomaan pikavilkaisulla, ensireaktio.

http://www.brinaslinks.com/partners/id/gall06/fullsize/11.jpg

http://xratednaughtyblogs.com/images/splogs/hirsuite_babes_18.jpg

AP[/QUOTE]
ensimmäinen näytti paremmalta..
Jos oma emäntä kasvattaisi reuhkat niin jäisi kielihoidot saamatta.
siltikin, eniten tykkään että on joku pikku viiva.. mutta ei saksalaista kuulantyöntäjäkarvoitusta!

"vieras"
Ne kaks asiaa ei oikeen liity kyllä toisiinsa mun mielestä.
Karvat on inhottavia ja ne on tiellä. Myös helpompi pysyä puhtaana ilman niitä. Ja mieskin tykkää enemmän posliinista. Itseasiassa kaikki miehet joiden kanssa olen ollut.
Homot taas ovat sen takia inhottavia että se on luonnotonta.
Miten sä voitkin pokkana sanoa, että homoseksuaalisuus on luonnotonta (vaikka sitä esiintyy luonnossa monilla lajeilla), mutta naisten pillukarvat pitää ajella pois (vaikka ne useimmille naisille kasvaa luonnostaan)?

kosmetologi opisk.
[QUOTE="minna";25264335]Häpyhuulet on sitä varten.. karvojen tarkoitus on aikojen alussa ollut jättää paremmin"naisenhajua"alapäähän..

Kulkutautien aikaan naiset ajelivat karvat pois syöpäläisten takia,ja keski-ajalla karvaton alapää oli kunniallisen naisen merkki..

Mutta minä en ole koskaan ollut kiinostunut kenenkään naisen karvoista näin paljon,ap:lla taitaa olla nyt jokin fetissi tähän kun keksii näitä aloituksia :D[/QUOTE]

Häpykarvat on jäänne ns. luola-ajalta, jolloin mm karvat lämmittivät. Ehkä siivilöivät roskia tms... Nykynaiselle niillä ei todellakaan ole ihmeemmin käyttöä. Karvat voi keholta (myös intiimialueet) poistaa lopullisesti laser tai valoimpulssi menetelmillä.

Jahas. Tiedetään kyllä, että miehet pitävät nuoren näköisistä naisista, mutta missä menee raja? Jos eteen laitetaan kaksi alastonta naista, joista toinen on 16 ja toinen 24, niin onko se 16 _aina_ parempi? Iät on valittu siten, että ne on yhtä kaukana käsittääkseni optimaalisesta hedelmällisyysiästä 20.
nyt puhuttiin pillukarvoista, ei iästä.
Olisin valinnut samoin jos olisi ollut kaksi kuvaa samasta naisesta, eri karvoituksella.
Itse kun tykkään antaa suuseksiä.. mutta en syödä karvoja.
ja 16 vs 24, ottaisin 24.. olisi edes toivoa että osaa jotain. :kieh:

"vieras"
[QUOTE="karvis";25259820]Hienoa, että teini kommentoi saunassa alakertaasi :) Meilläsen verran "häveliäs" toistaiseksi iän myötä, jotta haluaa saunoa itsekseen... ja vaikka samaan saunaan satuttaisi, ei satavarmasti miun karvoja kommentoisi - kuten en minäkään hänen :)[/QUOTE]

No samaa meillä, ei kumminkaan päin olla arvosteltu tai jotain;;
Vanhin tyttö nyt 16 ja aloitti ajelemaan karvansa muutama vuosi sitten. Minulla kummatkaan tytöt ei ole koskaan karvaa nähneet kun aina olen posliini. Joskus nuorempana alle kouluikäisenä kyllä kysyivät ja kerroin sen olevan naisten kauneusasia. Saunotaan edelleen yhdessä.

aina ajellut
Tuohon alkuperäiseen kysymykseen: jos ajelet ne karvat vaan joskus, niin silloin ne lapset huomaa eron. Kun olen aina ollut ilman karvojani niin eivät kiinnitä siihen huomiota.

Yhteistyössä