He ovat ihmisiinsekaantujia.Onko ne miehet sitten eläimiinsekaantujia jotka tykkäävät siitä että naisella on siellä karvoja? Kun kaikki jotka tykkää posliinista on pedofiileja vähintään..
Just. No hyvää elämää vaan sinulle. Toivottavasti joskus oppisit arvostamaan luonnollisuutta, onhan se sentään luonnollista.Olen.
Miten sä voitkin pokkana sanoa, että homoseksuaalisuus on luonnotonta (vaikka sitä esiintyy luonnossa monilla lajeilla), mutta naisten pillukarvat pitää ajella pois (vaikka ne useimmille naisille kasvaa luonnostaan)?Ne kaks asiaa ei oikeen liity kyllä toisiinsa mun mielestä.
Karvat on inhottavia ja ne on tiellä. Myös helpompi pysyä puhtaana ilman niitä. Ja mieskin tykkää enemmän posliinista. Itseasiassa kaikki miehet joiden kanssa olen ollut.
Homot taas ovat sen takia inhottavia että se on luonnotonta.
Kyllä ne karvaisetkin pillut pestään säännöllisesti.kyllä pillun pitää siisti olla,ei mikään kusenpolttama rämemajavan pesä!
Mutta kun mä tykkään niistä!Häpykarvat on jäänne ns. luola-ajalta, jolloin mm karvat lämmittivät. Ehkä siivilöivät roskia tms... Nykynaiselle niillä ei todellakaan ole ihmeemmin käyttöä. Karvat voi keholta (myös intiimialueet) poistaa lopullisesti laser tai valoimpulssi menetelmillä.
nyt puhuttiin pillukarvoista, ei iästä.Jahas. Tiedetään kyllä, että miehet pitävät nuoren näköisistä naisista, mutta missä menee raja? Jos eteen laitetaan kaksi alastonta naista, joista toinen on 16 ja toinen 24, niin onko se 16 _aina_ parempi? Iät on valittu siten, että ne on yhtä kaukana käsittääkseni optimaalisesta hedelmällisyysiästä 20.
Opettele antamaan suuhoitoa oikein, ei väärin.nyt puhuttiin pillukarvoista, ei iästä.
Olisin valinnut samoin jos olisi ollut kaksi kuvaa samasta naisesta, eri karvoituksella.
Itse kun tykkään antaa suuseksiä.. mutta en syödä karvoja.
ja 16 vs 24, ottaisin 24.. olisi edes toivoa että osaa jotain. :kieh:
Tuolla firman pikkujoulu -saunassa huomasin montakin "yllätystä" joiden en olisi uskonut karvojaan ajelleen.Eiköhän karvattomuus/karvaisuus oo jokaisen oma asia..mulla ainakin on yleisillä paikoilla vaatteet päällä.
Voisin kokeilla, mutta en jaksais pitkää aikaa sietää niitä karvoja. Sama kainaloiden kanssa((Ihan mielenkiinnosta kysyn, pitäisittekö itsenne karvallisena jos mies tykkäis siitä enemmän??? Tosin turha kysyä, veikkaanpa ettei tule yhtäkään kyllä vastausta :xmas: