"Krista"
mies oli aamul normaalisti töihin lähdössä kun ovella lähtöpusua mennessäsi antaa hymyillen ehkä viekkaasti sanoin että "-käännyppä, laitoin sulle heijastimen takkiin". mies vakavoitui ja sanomatta mitään riuhtaisi pilotti-tyylisen merkkitakin päältään, ja alkoi huutamaan että "-voi s***anan s*****! pilasit sitte koko takin. etkö uskonu ku sanoin jo aiemmin että et laita mitään heijastimia mulle. ja nyt vielä tämän takia myöhästyn töistä!" mä säikähdin ja aloin tärisee sekä poistuin olkkariin itkee vastaten samalla että "-luulin ettet tosissaan kieltäny ku siitähän on jo aikaa viikkoja kun nakkasin heijastimen laitosta ja luulin että oikeasti tykkäät kun turvallisuuden vuoksi eilen ompelin sen siihen takkiin siististi. eikä minun vika jos myöhästyt". samal kävin ratkomassa pienen kolmio-heijastimen takin takahelmasta pois ja mies laittoi sillävälin eri takin päälle ja huusi että "-nyt pitää koko takki polttaa ku meni pilalle" ja paineli samalla keittiöön tuplaburanaa ottamaan. minä sopersin että "-turvallisuuttahan minä vain ajattelin ja luulin että oikeesti olit huomannut sen siinä aiemmin! eikä se oo pilalla, laita se takas päälle". no mies laittoi sen niskojaan nakellen ja ovella sanoi lähtöpusun muiskauttaen että "-minä rakastan sinua". johon vastasin totutusti että "-niin minäkin sinua" ja jäin itkemään eteiseen.
yritti mies sitten tossa soittaakkin mulle mutta en vastannut.
...illal pitäs mennä yhdes jouluostoksille...mutta en tiedä...*help*...
yritti mies sitten tossa soittaakkin mulle mutta en vastannut.
...illal pitäs mennä yhdes jouluostoksille...mutta en tiedä...*help*...