Avokki "pimahti" tyhjästä..?

• Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti
"Krista"
mies oli aamul normaalisti töihin lähdössä kun ovella lähtöpusua mennessäsi antaa hymyillen ehkä viekkaasti sanoin että "-käännyppä, laitoin sulle heijastimen takkiin". mies vakavoitui ja sanomatta mitään riuhtaisi pilotti-tyylisen merkkitakin päältään, ja alkoi huutamaan että "-voi s***anan s*****! pilasit sitte koko takin. etkö uskonu ku sanoin jo aiemmin että et laita mitään heijastimia mulle. ja nyt vielä tämän takia myöhästyn töistä!" mä säikähdin ja aloin tärisee sekä poistuin olkkariin itkee vastaten samalla että "-luulin ettet tosissaan kieltäny ku siitähän on jo aikaa viikkoja kun nakkasin heijastimen laitosta ja luulin että oikeasti tykkäät kun turvallisuuden vuoksi eilen ompelin sen siihen takkiin siististi. eikä minun vika jos myöhästyt". samal kävin ratkomassa pienen kolmio-heijastimen takin takahelmasta pois ja mies laittoi sillävälin eri takin päälle ja huusi että "-nyt pitää koko takki polttaa ku meni pilalle" ja paineli samalla keittiöön tuplaburanaa ottamaan. minä sopersin että "-turvallisuuttahan minä vain ajattelin ja luulin että oikeesti olit huomannut sen siinä aiemmin! eikä se oo pilalla, laita se takas päälle". no mies laittoi sen niskojaan nakellen ja ovella sanoi lähtöpusun muiskauttaen että "-minä rakastan sinua". johon vastasin totutusti että "-niin minäkin sinua" ja jäin itkemään eteiseen.
yritti mies sitten tossa soittaakkin mulle mutta en vastannut.

...illal pitäs mennä yhdes jouluostoksille...mutta en tiedä...*help*...

Miksi laitoit heijastimen jos kerta mies ei sitä ole halunnut? Kyllä mäkin kiukustuisin jos kielloista huolimatta mennään aikuisen ihmisen toiveen ohi.

Oletko raskaana vai miksi reagoit noin voimakkaasti:) Mieshän ei kuitenkaan lähtenyt suutuspäissään ja yritti soittaakin..

Katso ettet pilaa teitin joulua mököttämällä tästä asiasta mikä oli oma syysi kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Ykss
[QUOTE="alkup";25263740]alku siis näin: mies oli aamul normaalisti töihin lähdössä kun ovella lähtöpusua annettaessa hymyillen, ehkä viekkaasti, sanoin että ->[/QUOTE]

Niin siis olitko viekas vai et?

no miksi laitat aikuisen miehen vaatteisiin sellaista mitä se ei halua. olisit antanut olla. ja tyhmästi teet siinäkin, ettet nyt sitten vastaa kun toinen soittaa. varmaan silläkin kuitenkin on pahamieli kun pimahti ja jäit itkemään. käyttäydy kuin aikuinen, älä niin kuin kakara

"vieras"
"Luulin, ettet tosissas kieltäny"???? Jos toinen kieltää, miten voit päätellä ettei hän tarkoittanutkaan sitä? Ja aika hurja reaktio sulta, alkaa itkemään ja tärisemään. Onko mies kenties suuttuessaan väkivaltainen?

"vieras"
Kuka menee sorkkimaan toisen vaatteita jos kerran on kielletty? En yhtään ihmettele miehen reaktiota, kallis merkkitakki pilalla ja perseessä jokin lasten heijastin. Olisit edes laittanut naruheijastimen taskuun kiinni, jos se nyt niin tärkeää olisi ollut. Varmaan siinä takissa on heijastimia ihan omasta takaa.

• Tykkää
Reactions: Ä92 ja Tepadj
no voi jösses..
Kuka menee salaa omoelemaan toisen vaatteeseen jotain? Olisit nyt laittanut jonkun hakaneulaheijastimen... En yhtään ihmelttele, että miehesi suuttui. En mäkään halua, että joku menee ompelemaan mun vaatteisiin jotain merkkejä.. :/

Ken guru
Itse en kysymättä tuollaista tekisi, enkä haluaisi että kukaan mun vaatteita muokkailisi kysymättä multa.

Ymmärrän siis kyllä että miehesi suuttui, mutta en ymmärrä että suuttui kuin 2-vuotias konsanaan. Enkä ymmärrä sitä, että sinä itket kuin lapsi yhden heijastinriidan vuoksi. Reagoitteko aina noin lapsellisesti kun asiat eivät mene ihan putkeen?

• Tykkää
Reactions: SitäSaaMitäTilaa
Nykypäivänä kun heijastimia on kaikenlaisia,nipsuilla yms kiinnitettäviä,niin suuttuisin minäkin jos mun takkiin kiellostani huolimatta olisi ommeltu moinen.Vaikka se olikin hyvää tarkoittaen tehty,niin väärin se silti on.

Käytän heijastinta, mutta sellaista roikkuvaa. Suuttuisin todella, jos joku menisi minun vaatteita tärvelemään ompelemalla jotain ilman lupaa.

Jotenkin outo teksti kuitenkin ja koko tapahtuma outo, kun noita termejä "viekkaasti sanoin" ja "tuplaburanaa ottamaan" OIkeastiko mies ottaa tuollaisesta buranaa? Veetutukseenko se sitä otti vai mihin vaivaan?

"alkup"
[QUOTE="vieras";25263759]Kuka menee sorkkimaan toisen vaatteita jos kerran on kielletty? En yhtään ihmettele miehen reaktiota, kallis merkkitakki pilalla ja perseessä jokin lasten heijastin. Olisit edes laittanut naruheijastimen taskuun kiinni, jos se nyt niin tärkeää olisi ollut. Varmaan siinä takissa on heijastimia ihan omasta takaa.[/QUOTE]

ei ole yhtään! siksipä halusinkin turvallisuutta luoda kun takki itsessään synkkääkin synkempi ja eihän kevyttoppa pilotti-takeissa yleensäkään tavaa heijastimia olla.

[QUOTE="alkup";25263785]ei ole yhtään! siksipä halusinkin turvallisuutta luoda kun takki itsessään synkkääkin synkempi ja eihän kevyttoppa pilotti-takeissa yleensäkään tavaa heijastimia olla.[/QUOTE]

Mutta hyvä ihminen et voi vasten toisen tahtoa tehdä tuollaista. Ymmärrätkö?

"minä"
Oletko raskaana vai miksi reagoit noin voimakkaasti:) Mieshän ei kuitenkaan lähtenyt suutuspäissään ja yritti soittaakin..
Ai että aapee reagoi voimakkaasti...??? *puistelee päätään*

Kyllä mun mielestä tuossa mies reagoi "voimakkaasti". Eihän aapee sitä heijastinta olisi saanut ilman lupaa ommella ja varmaan häntä heijastin harmitti. Mutta siis alkaa kiroilemaan ja raivoamaan asiasta, kun olisi voinut asiallisesti pyytää aapeeta poistamaan sen heti?

Oliko mies ehkä kipeä, kun buranaa tarvitsi? Se ehkä vähän selittäisi tuollaista raivokohtausta.

"alkup"
Käytän heijastinta, mutta sellaista roikkuvaa. Suuttuisin todella, jos joku menisi minun vaatteita tärvelemään ompelemalla jotain ilman lupaa.

Jotenkin outo teksti kuitenkin ja koko tapahtuma outo, kun noita termejä "viekkaasti sanoin" ja "tuplaburanaa ottamaan" OIkeastiko mies ottaa tuollaisesta buranaa? Veetutukseenko se sitä otti vai mihin vaivaan?
no hän popsii sitä jatkuvasti, etenkin jos yhtään riitaa.

"vieras"
[QUOTE="alkup";25263785]ei ole yhtään! siksipä halusinkin turvallisuutta luoda kun takki itsessään synkkääkin synkempi ja eihän kevyttoppa pilotti-takeissa yleensäkään tavaa heijastimia olla.[/QUOTE]

Juu että menit sitten kiellosta huomimatta ompelemaan takkiin heijastimen? Etkö sinä ymmärrä kieltoa, meilläkin 6v tahtoo välillä olla hiukan kovakorvainen. Oletko ikinä nähnyt heijastinta joka laitetaan hakaneulalla tai vaikka hihaheijastin joka laitetaan venyttämällä takin hihaan tms?

Yhteistyössä