mitä lahjaksi pojan 15 vuotiaalle tyttöystävälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kuku";25244904]kortonki pakkaus ettei satu vahinkoja ainakaan poikasi kanssa :D[/QUOTE]

on jo. kylläkin pojalle ostettuna, eikä lahjana vaan varmuuden vuoksi

kysy pojaltas oisko sillä mitään ideaa? tuo jotain parempaa suklaata on hyvä idea.. jos ei ole olleet kovin pitkään yhdessä ni mitään kovin isoa tai henkilökohtaista en antais (kuten pyyhettä). Pähkinäsekoitus (siis niistä irtopähkinöistä) vois kans olla yks napostelu vaihtoehto

Vaikea määritellä, mitä tarkoittaa pieni muistaminen, kun jokaisella varmaan eri "rajat". Joku suihkugeeli tai -setti tai vastaava vaikkapa Body Shopista. Tai pieni lahjakortti sinne.

Jos sit tarkoitat jotain kolmen neljän euron juttua, niin taitaa mässyn puolelle mennä.

Lahjakortti johonkin meikkiliikkeeseen on takuuvarmasti mieluinen tuon ikäiselle.

Itse olen poikaystävien vanhemmilta vuosien aikana saanut joululahjoiksi mm. pyyhkeen, suihkugeelejä, pöytäliinan (kun olin vasta muuttanut omaan asuntoon), suklaata ja anopin itse tekemän taulun.

[QUOTE="vieras";25245174]No herranjestas??? Eikö pojalla itsellä ole ideoita ? Miksi sinun täytyisi lahjoa hänen tyttöystäväänsä? No okei tässä vinkki..

20e[/QUOTE]

Lahjomisen ja lahjan antamisen välillä on ero.
Ja varmaankaan ei "pidä", mutta moni muistaa mielellään läheisiään lahjallakin.
:)

Yhteistyössä