Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
en usko että näissä ketjuissa ketään sorretaan, jos vaikka ei saakkaan apuja. silloin vaan yleensä kellään muullakaan ei ole antaa sitä apua siihen just silloin.
ei vedellä herneitä kukaan tai hermostuta ,eihän :)
juu en tarkoittanut sinua näin vaan että tyttö t oli ok ruutu ja tarkoitin et jos autoin hänt niin hän ois voinut vihjata en oo vielä vetänyt hernettä nenään =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25237756:
ala kirjottaan wikiin syksy, näkyy siel tuloksissa kyl :)

ja se rahajuttu kuten olen jo monesti sanonu et tiiän kyl mitä siinä haetaan mut en saa oikeaa muotoa sopimaan :D taidan luovuttaa sen suhteen
piraattiraha toisin

[QUOTE="ruu";25237725]sorry vaan tyttö t: vihjeet loppuu kun saa itse valmiiksi...
mutta tsirp auttaa aina, senkin jälkeen kun on itse valmis..

eli vihjeenä kultainen maapallo[/QUOTE]

joo no mulla on muutaki elämää ;) en viitti montaa päivää päivystää tätä ketjua sen jälkeen ku oon saanu valmiiks ja yleensä tulee valtaosan kans yhtäaikaa valmiiks... toinen on se ettei viitti moneen kertaan vinkattuja ja jopa suoraan sanottuja asioita jankata :) tokihan ei oo pakko vinkkailla

[QUOTE="ruu";25237838]raha 11: mitä annetaan ravintoloissa, yleensä kylläkin ulkomailla
raha 8: kaikki mitä omistat

onko jollain auttaa savu 10 Kallio ruudussa[/QUOTE]

ei oo savu sauna ja lenkki j amuut kokeiltu ja paljon mahdotakin siis museo 9 alas

Yhteistyössä