nemallite ? mä olen niin aivot unessa.hohhoijaa noo,ehkä tää tästä vielä.
nemallite ? mä olen niin aivot unessa.hohhoijaa noo,ehkä tää tästä vielä.
en usko että näissä ketjuissa ketään sorretaan, jos vaikka ei saakkaan apuja. silloin vaan yleensä kellään muullakaan ei ole antaa sitä apua siihen just silloin.tyttö tee house ruutuu vihjaa ne näyttelijät yhdist 6 + 5
nyt en kyl vihjaa koht kelleen mitään:snotty:
juu en tarkoittanut sinua näin vaan että tyttö t oli ok ruutu ja tarkoitin et jos autoin hänt niin hän ois voinut vihjata en oo vielä vetänyt hernettä nenään =)en usko että näissä ketjuissa ketään sorretaan, jos vaikka ei saakkaan apuja. silloin vaan yleensä kellään muullakaan ei ole antaa sitä apua siihen just silloin.
ei vedellä herneitä kukaan tai hermostuta ,eihän
se oli se oululainen muusikko kau röHOUSE-ruutu
Muusikko ylöspäin 5+6. saisin yläpuolen ruudun auki. mutta aika työ ruveta kaikkia muusikoita miettimään.. että jos jonkinmoista vinkkiä olisi ?
HOUSE
MIKÄ YHDISTÄÄ H.G J.R H.L ...... (6) ..... (5) palkinto
TAI MIKÄ YLHÄÄLLÄ MAN... ....... (7) .... (4) valtio (täsmennyssivu)
AUTAN KYLLÄ VASTAVUOROISESTIopcorn:
lou jatko siis 2+6+5 ? se on elokuva.no lontoo ruutu mikä on lou jatko tai se toinen museo tai joe s ylös
sorry vaan tyttö t: vihjeet loppuu kun saa itse valmiiksi...tyttö tee house ruutuu vihjaa ne näyttelijät yhdist 6 + 5
nyt en kyl vihjaa koht kelleen mitään:snotty:
everything is different and so ontietäiskö kukaan miten se sykse sanonta alkaa en saa siihen ruutuun mitäänopcorn:
kuuluisa kirja ja leffano lontoo ruutu mikä on lou jatko tai se toinen museo tai joe s ylös
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25237714:
kiitos
ja mää vihjaan kyllä... mulla vaan pyörii tääl lapsia joilla on nälkä joten välillä kestää vastaaminen
ala kirjottaan wikiin syksy, näkyy siel tuloksissa kyltietäiskö kukaan miten se sykse sanonta alkaa en saa siihen ruutuun mitäänopcorn:
piraattiraha toisinAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25237756:ala kirjottaan wikiin syksy, näkyy siel tuloksissa kyl
ja se rahajuttu kuten olen jo monesti sanonu et tiiän kyl mitä siinä haetaan mut en saa oikeaa muotoa sopimaan taidan luovuttaa sen suhteen
kolmesti olin tuota kokeillu ja nyt vasta otti, siks ahdistuin sen kanssa...piraattiraha toisin
raha ruudussa vihjeiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25237780:kolmesti olin tuota kokeillu ja nyt vasta otti, siks ahdistuin sen kanssa...
molemmat puuttuu : / en oo kauheesti tuota raharuutua jaksanu nyt ees yrittää ku ahdisti se karkkiraha ruudussa vihjei
8 tai 11 ylös
raha 11: mitä annetaan ravintoloissa, yleensä kylläkin ulkomaillaraha ruudussa vihjei
8 tai 11 ylös