kirjoita china's got talent kyllä se sitten menee kait jotain sanoi muistat autan kyllä voin vaikka yksityisviestillaittaaei onnistunut niinkään.. ei ole miulla enää poliisi ruutu auki, tyhjeni koko rellu kun sammutin koneen.. :kieh:
kirjoita china's got talent kyllä se sitten menee kait jotain sanoi muistat autan kyllä voin vaikka yksityisviestillaittaaei onnistunut niinkään.. ei ole miulla enää poliisi ruutu auki, tyhjeni koko rellu kun sammutin koneen.. :kieh:
12 3 9 8Auttakaa nyt se aurinko 15 12? Jos pääsis seuraavaan ruutuun kun kaikki muut jumittaa
Onko sulla malli ruutuun se kädestä lähtevä pitkä?12 3 9 8
10 2 3 9
? ? 4 6
? ? 4 3
ei oo aurinkoo 80 luku ja mitä muutakin puuttuu auttaisin jos ois sana no ittekkin jummissa tiedän tunteen:wave:
juu se on se sanonta kone mainos jossa on vihree kone alkaa kaksi ...Onko sulla malli ruutuun se kädestä lähtevä pitkä?
onko sulla se hopean jatko jolla pääsee viereiseen ruutuunjuu se on se sanonta kone mainos jossa on vihree kone alkaa kaksi ...
Juu on, laita hopean perään taivaalla oleva kirkas juttu, joka näkyy iltaisinonko sulla se hopean jatko jolla pääsee viereiseen ruutuun
Mä oon niin pihalla, ei tuu mitään mieleen, saisko lisävihjettäjuu se on se sanonta kone mainos jossa on vihree kone alkaa kaksi ...
Paikka missä niitä hoidetaan kun ovat kipeitämikä tulee nukesta 13?
kiitos!Paikka missä niitä hoidetaan kun ovat kipeitä
Katso wikistä kallion lempijuoma... se on sielläLeikinpä tyhmää(tai ei mun tartte leikkii)
12 3 9 7
10 2 3 10
? ? 4 6
? ? 4 3
tilanne tää ja missään en pääse eteenpäin jumi
saisko apuu kallion kempijuommasta se mikä alkaa l.... ..... (5) tai kallion ylä puolella sör... p tai kai jatkot mitähaen jos jotain pääsis täyttään
kirjotin ihan sen neljä vuodenaikaa, mut siinä oli typo ja se näkyy ainakin vielä nejä v...kui sait syksyyn neljä vuodenaikaa mä en oo saanut sinne mitään autatko
heip keksin 4 aikaaa jatkon mene sille sivulle ja kopsaa sieltä se teoksen nimi jätä 2 kirj alku poiskui sait syksyyn neljä vuodenaikaa mä en oo saanut sinne mitään autatko
ei oo 2 missään mulla muutenkin ruutu huuta tyhjänäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;25234735:simpsonit ruudun 2. .... jatkot? onko ne sarjoja?
puhutko nyt 4 vuod. 7+8 sanasta vai mistä??heip keksin 4 aikaaa jatkon mene sille sivulle ja kopsaa sieltä se teoksen nimi jätä 2 kirj alku pois