Nyt alkaa rahatilanne pelottaa oikeasti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei oo totta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei oo totta!

Vieras
Eilen tuli lasku canal digitalin kanavista,jotka on irtisanottu jo kuukausia sitten.lasku 100 e,
Tänään postiluukusta tuli Kotivinkki,jota en siis ole tilannut. Viime viikolla tuli paketti jostain kirjakerhosta,johon en ole liittynyt.

kaikkiin olen laittanut säpöä,ei ole juurikaan varaa soitella ja jonotella linjoilla.

Miksi ne noita laittavat väkisin?????

Mulla on puhelinnumero ollut salainen jo monta kuukautta puhelinmyyjien takia,eikä soittoja olekaan tullut yhtään. Helppo sanoa että en tilaa, kun myyjä silti laittaa jotain tulemaan. En tajua :(
Telemarkkinointikielto on myös.

Miten tällainen on mahdollista?? Mullekin tuli alkuvuodesta vielä paljon lehtiä, jotka sitten peruin.Luulevatko jotenkin että en huomaa kun vaan laittavat uudestaan tulemaan??

Oisko se Kotivinkki ollut joku lahjalehti?
Ja tuon kanava jutun saat varmasti peruttu myös jossain liikkeessä (sonera tai mikä niitä myy?) ja näkeväthän sen, että olet sen perunut. Meilllä kävi mtv:n kanavapaketin kanssa samoin, irtisanottiin ja kaiken piti olla ok, mutta sitten tulla tupsahti lasku - sen sai onneksi repiä :)
Ja kirjakerhon paketin viet postiin ja sanot, että palautat sen. Se menee ilmatteeksi asiakaspalautuksena =)

Nyt näitä alkaa olla liikaa :/
Pakko kai se on alkaa soitella,joudun vauvalle ettimään hoitajan siksi aikaa. Meillä on nyt muutenkin vaikeeta,ei nukuta kunnolla jne..
Mietin ensin että joku tilaa kiusallaan noita mun nimiin,kun ei näin paljoa voi yhdelle ihmiselle tulla!

ollaan vedetty tosi tiukka linja nyt rahan suhteen, ja tommonen satasen turha lasku harmittaa hemmetisti. Soitin canal digitalille,mutta pitää olla kirjallinen irtisanominen, joten luultavasti joudun maksamaan tuon laskun.Jännä vaan että kanavat eivät kyllä ole meillä näkyneet,laskun muistavat kyllä laittaa..

[QUOTE="aapee";25227437]Nyt näitä alkaa olla liikaa :/
Pakko kai se on alkaa soitella,joudun vauvalle ettimään hoitajan siksi aikaa. Meillä on nyt muutenkin vaikeeta,ei nukuta kunnolla jne..
Mietin ensin että joku tilaa kiusallaan noita mun nimiin,kun ei näin paljoa voi yhdelle ihmiselle tulla!

ollaan vedetty tosi tiukka linja nyt rahan suhteen, ja tommonen satasen turha lasku harmittaa hemmetisti. Soitin canal digitalille,mutta pitää olla kirjallinen irtisanominen, joten luultavasti joudun maksamaan tuon laskun.Jännä vaan että kanavat eivät kyllä ole meillä näkyneet,laskun muistavat kyllä laittaa..[/QUOTE]

Hyvä, että alat soittelemaan. Mutta miksi sille vauvalle täytyy hoitaja hommata???? Ihan hyvin sen vauvan kanssa voi hoitaa asioita, varsinkin puhelimessa.:O

Meiän vauvelilla on paha koliikki, ei siinä hirveästi kerkeä asioita hoitelemaan.
Tänä yönä teen joulusiivouksen,päivällä ei pysty....

Noh Canal Digitalin laskun joudun varmasti maksamaan, mutta nuo lehdet ja kirjakerhot täytyy saada pois.

Miten minä sopimusehtoja lukisin,kun ei mulle olla mitään myyty? Postiluukusta ne vaan kolahtaa.Kotivinkin mukana ei tullut MITÄÄN,eli en tiedä onko lahjalehti vai tilaus.

Meillä oli tapaus, että olimme irtisanoneet tilauksen päättymään. Lehden tulo kuitenkin jatkui ja selvitettyämme asiaa, kävi ilmi, että puhelinmyyjä oli kaupannut lehden miehelleni. Mutta mutta se ei ollut mitenkään mahdollista, koska miehelläni ei ollut kyseistä puhelinnumeroa ollut käytössä puoleen vuoteen. Hän oli luopunut puhelinnumerosta kolme, neljä kuukautta ennen väittyä tilaushetkeä. Jotkut lehtimyyjät näköjään tekevät bisnestä jatkamalla tilauksia, jos eivät tavoita ostajaa ja väittävät, että ovat saaneet tilauksen puhelimitse.

[QUOTE="aapee";25227662]
Miten minä sopimusehtoja lukisin,kun ei mulle olla mitään myyty? Postiluukusta ne vaan kolahtaa.Kotivinkin mukana ei tullut MITÄÄN,eli en tiedä onko lahjalehti vai tilaus.[/QUOTE]

Lukeeko lehden takasivulla, sun osoitetietojen yläpuolella lahjalehti/näytelehti, tms?

Mulle on käynyt kotivinkin kanssa kerran niin, että 1,5 vuotta sen tilauksen lopettamisesta ihan yhtäkkiä yllättäin NE alkoi toimittaa sitä mulle ilman, että olin tehnyt uutta tilausta tms.

Soitin sinne heti ja kysyin, että mistäs nyt tuulee, en ole tätä tilannut. Pahoittelivat ja sanoivat, että katsos, järjestelmä on yhtäkkiä herättänyt mun vanhan tilauksen henkiin.

Mutta jos en siis itse olisi asiaa soittanut ja selvittänyt, mulle olisi seuraavaksi pukannut lasku lehden tilauksesta.

kuulostaa kauhean epäuskottavalta koko tarina. ei mulle vaan oo tullut lehtiä tilaamatta. ja telkkarista näkyy koko ajan jotai katsottavaa ilman muita maksullisia paketteja. ja vauvan kanssa luulisi pystyvän hoitaa puhelinasioita. siis jotkut tekevät graduja.

kuulostaa kauhean epäuskottavalta koko tarina. ei mulle vaan oo tullut lehtiä tilaamatta. ja telkkarista näkyy koko ajan jotai katsottavaa ilman muita maksullisia paketteja. ja vauvan kanssa luulisi pystyvän hoitaa puhelinasioita. siis jotkut tekevät graduja.

No tuohon lehtie tulemiseen, mun on pakko vastata, että mulle on käynyt ja nimenomaan tuon saman lehden kanssa. =) (ks. yllä)

Soittelemaan vaan. Eihän sellanen yhtään huvittas, mut silleen ne asiat ratkee. Mulla on joskus ollut kans ihan hirvee sumppu erilaista laskua, tullut väärinkäsitysten ja kadonneiden lappujen takia ja osa ihan et oli vaan unohtanut, kun oli vaikea elämäntilanne. Soittelin sitten ja kaikki järjesty, laskujen eräpäiviä sai siirrettyä ja muutkin hommat järjesty. Et relaa, soita ja jos jotain on pakko maksaa niin lykkää eräpäivää.

Tosta Canal -hommasta soittaisin kuluttajaneuvontaan. On kai se irtisanominen mennyt perille jos ei kanavat ole kerta näkyneet. Varmistaisin asian sieltä.

Vaikuttais että joku tekee teille kiusaa ja tilailee tavaraa teidän nimiinne. Palautat vaan etkä suostu maksamaan, jos ette ole tilanneet. Tarvittaessa soittele kuluttajaneuvontaan.

En usko että noita tilaamattomia lehtiä ja kirjakerhoja olisi tullutkaan,jos en olisi jotain kautta aiemmin ollut asiakkaana.
Huvittaa katella tuota Kotivinkkiä, olen reilun parikymppinen eikä tod.ole lehti minun makuuni :D

jos rahatilanne on niin huono, että edes puhelimella ei ole varaa soitella, niin miksi olet alunperin edes ottanut canal digital kanavia?! ei kai ne rahat nyt ihan yhtäkkiä ja ennalta arvaamatta ole loppuneet kuitenkaan...

No kuulostaa kyllä aika oudolta mut niin kuulostaa sekin että olet huolissas rahatilanteesta. Siis aiotko maksaa kaiken mitä tulee vaikka et olisi tilannut??? Kannattais varmaan soitella noihin paikkoihin ja selvittää miks sieltä tulee tollasia...

Jos olet netissä lopettanut tilauksen, voi olla, että tilaus loppuu vasta laskutuskauden päättyessä. Mielestäni montakaan lehteä ei voi lopettaa "kuin seinään" netin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25230200:
pakko kai tämän on olla provon. tulee lehtiä ja kirjoja vaikka ei ole tilannut. sitten ei saa vauvalta soitettua noita asioita. voi huoh. jo on avutonta, jos totta on

Jeps, siltähän tuo kuulostaa.

Toisaalta, jos on totta voisi kyseessä olla myös identiteettivarkaus? Joku on saanut ap:n tiedot (hetun yms.) käyttöönsä ja tilaillut itselleen palveluita, laskutusosoitteen ollessa ap:n....

tuli juuri kirje instrum justisialta, olen velkaa canal digital finland oy:lle 221€ vaikka lopetin 2010 canalin tilauksen, pistää pikkaisen ihmetyttää tälläinen meininki.

Yhteistyössä