onko barbie hyvä lahja neljä vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulujoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulujoulu

Vieras
ostin tyttärelleni joululahjaksi barbien. tyttö on siis 4v. ja toivoi sitä itse. nyt mietin, että onko se hyvä lahja vai olisiko minun pitänyt ostaa jotain "kehittävämpää"? toiseksi lahjaksi ostin värikyniä ja muovailuvahaa.

Ja sitä paitsi barbeilla voi leikkiä roolileikkejä joissa pääsee harjoittelemaan eri käyttäytymismalleja/-tapoja ja pääsee vahvistmaan omaa minuuttaan kokeilemalla toisiakin rooleja. Että kyllä barbitkin voivat olla kehittäviä :)

Ja sitä paitsi barbeilla voi leikkiä roolileikkejä joissa pääsee harjoittelemaan eri käyttäytymismalleja/-tapoja ja pääsee vahvistmaan omaa minuuttaan kokeilemalla toisiakin rooleja. Että kyllä barbitkin voivat olla kehittäviä :)

No voihan se olla mikä tahansa nukke, jolla leikitään roolileikejä. Tai vaikka nalle. Meillä pojan kanssa olen leikkinyt jotai tilanteita etukäteen nallejen kanssa.

[QUOTE="noni";25223847]No voihan se olla mikä tahansa nukke, jolla leikitään roolileikejä. Tai vaikka nalle. Meillä pojan kanssa olen leikkinyt jotai tilanteita etukäteen nallejen kanssa.[/QUOTE]

Niin voi, mutta tässä puhuttiin barbeista. En ymmärrä pointtiasi kun enhän kirjoittanut että VAIN barbeilla voi leikkiä näin.

Niin voi, mutta tässä puhuttiin barbeista. En ymmärrä pointtiasi kun enhän kirjoittanut että VAIN barbeilla voi leikkiä näin.

Halusin vain sanoa tämän. Että ei sen tarvitse olla ihmishahmoinen. Meillä on nimittäin nuo roolileikit toimineet tosi hyvin esim. lääkäripelkoon tai jos olen joutunut jättämään hoitoon vähän vieraampaan paikkaan.

Yhteistyössä