Miten joku jaksaa ja viittii kirjoittaa tälläisistä jutuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zelina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi persaukinen pitää sisustusblogia jos ei sillä ole rahaa sisustaa vaan siihenkin täytyy roposet hankkia mainostamalla. Kissanhiekkalaatikko on kyllä ihan paras ;)

kävin kattoo tota white & fresh blogii äske ja se on vissii käyny lukee täällä näitä juttuja koska sillä ei oo enää kuvissa päivämääriä ja sivun ulkoasuki on muuttunut. :D pakko myöntää et nyt se sivu on paljo paremman näkönen. vielä ku hankkis kunnon kameran, sais parempii kuvii. nyt sillä on siellä jotain korukuvia eikä niistä meinaa nähdä mitään!

kävin kattoo tota white & fresh blogii äske ja se on vissii käyny lukee täällä näitä juttuja koska sillä ei oo enää kuvissa päivämääriä ja sivun ulkoasuki on muuttunut. :D pakko myöntää et nyt se sivu on paljo paremman näkönen. vielä ku hankkis kunnon kameran, sais parempii kuvii. nyt sillä on siellä jotain korukuvia eikä niistä meinaa nähdä mitään!

Pakko on olla sun kans samaa mieltä. Blogi on nyt paljon parempi, ku muuttuisi vielä se sisältöki... ;)

Jess, selkeää edistystä tossa blogissa! :) Iso peukku täältä.

Seuraavaksi sitten kannattaisi hankkia oikea kamera ja poistaa vilkkuvat mainosbannerit. Nuo ovat silmille tosi raskaita. Kuvien sameuden ja epätarkkuuden vuoksi lukijan silmä joutuu kohdentamaan enemmän kuin normaalisti. Ainakin näin hajataittoisuudesta kärsivänä noiden kuvien pitkäaikainen tuijotus saa aikaan pientä kipua silmänliikuttajalihaksissa.

tollane maaninen sisustaminen vie taatusti rahaa ihan sikana ja siks varmaa se on laittanu tonne noita mainoksii. toisaalt ymmärrän kyl mut sit taas toisaalta tulee mieleen kunnon ahneus

[QUOTE="vieras";25197863]Toi mulle hyvän mielen :)! En pitä itseäni kovin kummoisena sisustajana, oma esteettinen silmäni usein päästää läpi virheitä, jotka huomaan vasta joskus sadan vuoden päästä, oman huuhsollimme 'sisustuksessa' siis. Tämän blogin näkeminen kyllä piristi, kyllä mä oon sittenkin aika prosisustaja :D.[/QUOTE]

Mulle tuli ihan samanmoiset fiilikset, vaikka on tämä omakin huusholli aika kaukana täydellisestä :D

onpas kovat vaatimukset teillä blogien suhteen.. musta on kiva lukea sellasia blogeja, jotka ei oo liian "täydellisiä" ja pääsee kurkistamaan ihan normaaleihin koteihin, joissa asuminenkin näkyy. Enkä ymmärrä kyllä mitä haukkumista tossa blogissa on. Pakkohan mitään kenenkään ei ole lukea jos ei nappaa, mutta ihmettelen miksi pitää erikseen lähteä lyttäämään johonkin palstalle?

Ei tuossa blogissa ole yhtään mitään sen huonompaa kuin muissakaan. Kaikki on yhtä turhia, pelkkää turhaa materiaalia uteliaille. Minäkin ihmettelen sitä, että joku jaksaa linkittää tänne haukkumismielessä. Ehkä tämä on uusi tapa saada kävijöitä ja julkisuutta blogilleen. Hahaa.

Miten ihmeessä joku jaksaa selata nettiä ja juosta ronkumassa paskoista löydöistä, silloin kuin 95% teistä ei edes ollut netissä käynytkään oli jo suurin osa netin sisällöstä amatöörimäistä sontaa jota ylläripylläri ei ole pakko kenenkään lukea.

Yhteistyössä