vakkari harmailee
Voisi sanoa että vedin "palstakännit" nyt 3kk tauon jälkeen. Tosin aluksi katsoin hyvän hömppäleffan, ja samalla join viiniä, ja nyt olo on loistava vaikka fyysisesti iltaa yksin vietänkin.
Terrrve kaverrriii. Ja viinipullo loppui, mutta päätin jatkaa iltaa vielä yhdellä sidukalla.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200639:Täällä! :wave: Vieläkö on juomaa jäljellä? Täällä kolmas Piraija menossa, viisi jäljellä.
Teretulemast joukkoon hiprakkaiseen!Juu, pari siideriä ja pari lasillista valkoviiniä.
Täytynee joskus kokeilla tuotakin Kurkon tuotettaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200698:Hyvä hyvä. Iltaa kannattaa jatkaa aina, älä ny vielä karkaa. Piraija on..... hyvää. Se on siis lonkeroa; maistuu jollekin punaisella jaffalle tai vastaavalle. Aikanaan rakastin kaktuslonkeroa, ai että se oli hyvää! Ja vaniljasiideri.. miksi sitäkään ei enää saa`!
Samaa toivotan minäkin. Ja jos haluaa nauttia hyvästä musasta, suosittelen radion laittamista Voicelle.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200727:Teretulemast joukkoon hiprakkaiseen!
Mutta voin pitää seuraa. Ja laskiskelin että saan vielä pari tuntia juoda kunhan otan välillä vettä Ja vaikka lopetan viimeistään 2 aikaan juomisen, voin silti hengailla palstallaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200754:Höh. Just kun luulin että joku vetää känät mun kans virtuaalisesti. Mullako tylsä elämä? Noup.
KiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200727:Teretulemast joukkoon hiprakkaiseen!
More to merrier. Teretulemast joukkioon tähäntäällä kans yks hiprakkainen :wave: kossubatteryä lasissa ja radio aalto soi
Täällä radio NRJ, nettiradio, Ismo Alanko, taiteilijaelämää.täällä kans yks hiprakkainen :wave: kossubatteryä lasissa ja radio aalto soi
Nams. Mä oon tänään pirajoiden kaveri..Kiitoksia
Tuo piraija on tosiaan hyvvee, mie oon kans sitä maistellu
Nyt olisi tossa miun nenän eessä Somerby omenaa, nams.
Näimpä. On tuo promillelaskuri kätevä keksintöAlkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200786:Nonnih, eihän tässä sit ole mitään hätää.
Paras siideri IKINÄ! Pihinä ihmisenä juon kuitenkin Raimbowta. Mut Sommersbyn päärynä siideri ei kuitenkaan iske, se on melko pahaa..Kiitoksia
Tuo piraija on tosiaan hyvvee, mie oon kans sitä maistellu
Nyt olisi tossa miun nenän eessä Somerby omenaa, nams.
Hyvää juomista ja seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200799:Nams. Mä oon tänään pirajoiden kaveri..
Jep. Kohta rapsautan sipsipussin auki..Hyvää juomista ja seuraa.
Juu, paras siideri. Osa Rainbowin siidereistä on hyviä, itse tykkään mansikka- limestä ja mansikka- raparperista. Miulla kyllä menee myös Somersby päärynäkin.Paras siideri IKINÄ! Pihinä ihmisenä juon kuitenkin Raimbowta. Mut Sommersbyn päärynä siideri ei kuitenkaan iske, se on melko pahaa..