Auttaaka nyt tietämätöntä kun en vaan tajua mitään eikä kukaan tuttava noista pelikonsoleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottaisin tuon 250Gigan version, kiintolevy on kuitenkin hyödyllinen. Molemmat ovat kuitenkin pelivalmiita paketteja, kiintolevyn lisäksi noissa on eri peli mukana.

Hobby Hallin versiossa on 62,5 kertaa pienempi kovalevy ja yksi peli mukana paketissa. Kovalevylle tallennetaan pelien tallennustiedot, ladattavat pelidemot, trailerit jne. Hobby Hallin versiolla pärjää, jos teillä ei ole teiniä perheessä tai konsolia ei yhdistetä nettiin, josta konsoliin saa ladattua lisää sisältöä.

Kiitos tiedoista. Kyllä meillä löytyy teini muutaman vuoden päästä :D huoh...kun nyt sais päätettyä..
Parin vuoden päästä taitaa olla jo uudet konsolit. Se on aika ratkaisevaa, että liitetäänkö boksi teillä nettiin vai ei. Jos liitetään, silloin tuo 250 GB-malli, muuten riittää 4 GB.

Muuten ne taitavat olla samoja ja pelivalmiita, toisessa on vain Kinetic Sports-peli mukana laatikossa.

En mä tiiä liitetäänkö se nettiin :D enkä tiiä miten se liitetään jos liitetään. Meillä on talossa kaksi mokkulaa käytössä..pääseekö niillä, ei tietoa siitäkään :)) eli kai se sitten 4GB riittää. Tosin tyttö kyllä on hyvin tietoinen noista mutta en viitsi siltä kysellä koska arvaa heti miksi kyselisin.

Jos teillä on vain mokkulat ja tyttö pelaamassa, niin tuskin te sitten olette lataamassa sotapelien demoja Xbox Livestä. :D Sanoisin, että neljän gigan malli riittää. Pelit pelaa levyiltä, niin ei tarvitse siirtää kovalevylle.
Suurempaa kovalevyä tarvii lähinnä, jos tekee koneesta viihdekeskuksen ja siirtää kovalevylle videotiedostoina leffoja, sarjoja ja musiikkia tai tosiaan lataa pelejä Livestä. Samaan hintaan ne pelit saa dvd-levyllä kaupasta.

Osta neljän gigan malli. :D

t. pelaava mies :D

[QUOTE="mä";25199522]Jos teillä on vain mokkulat ja tyttö pelaamassa, niin tuskin te sitten olette lataamassa sotapelien demoja Xbox Livestä. :D Sanoisin, että neljän gigan malli riittää. Pelit pelaa levyiltä, niin ei tarvitse siirtää kovalevylle.
Suurempaa kovalevyä tarvii lähinnä, jos tekee koneesta viihdekeskuksen ja siirtää kovalevylle videotiedostoina leffoja, sarjoja ja musiikkia tai tosiaan lataa pelejä Livestä. Samaan hintaan ne pelit saa dvd-levyllä kaupasta.

Osta neljän gigan malli. :D

t. pelaava mies :D[/QUOTE]

:D tässähän tuli juuri sellainen vastaus mitä oikeastaan kaipasinki!! Eli päädyn sitten tuon pienemmän myllyn maailmaan! Meillä ei muutoinkaan paljon pelata mutta kun katoin tuohon kuuluvia pelejä niin luulen, että tytöt ja minä saadaan niillä hauskoja hetkiä vietettyä..

Kiitos valaisustasi! :)

Mä sitten sanoisin että osta vaan se isommalla kovalevyllä varustettu. 360 huutaa ku piru jos pelejä ei asenna (uudemmat versiot toki vähemmän, mutta on se silti melkonen mökä) koneelle.
Kyllähän se asema meteliä pitää, etenkin jos Pleikkariin vertaa. Mutta enpä ole kokenut ääntä ylitsepääsemättömän häiritseväksi, kun konsoli on tuolla televisiotason hyllyssä ja kun pelatessa keskittyy peliin, ei siinä juuri tule kuunneltua tuulettimen tai levyn huminaa.

Mulla on kaiken lisäksi kaikkein ensimmäinen malli kolmekuuskymppisestä vuodelta 2006 tai jotain.

Yhteistyössä