Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

"vieras"
todennäköisesti tulen äänestämään Niinistöä molemmilla kierroksilla, kumpaa te Haaviston kannattajat äänestätte toisella kierroksella, Niinistöä vai Soinia?
Kuka hullu äänestäisi Soinia pressaksi? Paavinuskoinen Soini ei hyväksy aborttia edes kohdunulkoisen raskauden ollessa kyseessä. Alkiohan menetetään joka tapauksessa mutta, että naisenkin vielä pitää kuolla. Kyllä on järjen köyhyyttä.
 
"vieras"
Minä aion aivan ehdottomasti äänestää Paavo Arhinmäkeä. Muita en voi ajatellakaan. Toisella kierroksella on sitten kenties vaikea paikka, koska moni äänestäjä ei ymmärrä omaa parastaan eikä äänestä Arhinmäkeä. :)
 
Ekalla kierroksella äänestän Haavistoa.

Tokalla sitten luultavasti tuleekin ihan hirveä valintaongelma. En voi äänestää Soinia enkä Lipposta missään oloissa, muut ovat mahdollisuuksien rajoissa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25198037]Kuka hullu äänestäisi Soinia pressaksi? Paavinuskoinen Soini ei hyväksy aborttia edes kohdunulkoisen raskauden ollessa kyseessä. Alkiohan menetetään joka tapauksessa mutta, että naisenkin vielä pitää kuolla. Kyllä on järjen köyhyyttä.[/QUOTE]

Lääkkeet?
 
"vieras"
Miten te voitte äänestää jotain Haavistoa, se on homoseksuaali. Me muututaan sitte kaikki homoseksuaaleiksi.

Miten te voitte äänestää jotain Lipposta, se on ollut aikoinaan väkivaltainen. Me muututaan kaikki väkivaltaisiksi.

Jne..

Hävetkää.
 
[QUOTE="vieras";25198126]Miten te voitte äänestää jotain Haavistoa, se on homoseksuaali. Me muututaan sitte kaikki homoseksuaaleiksi.

Miten te voitte äänestää jotain Lipposta, se on ollut aikoinaan väkivaltainen. Me muututaan kaikki väkivaltaisiksi.

Jne..

Hävetkää.[/QUOTE]

:D
 
[QUOTE="heh";25198200]Katsotte sitten Linnan juhlia jossa Haavisto ja hänen poikaystävä ottaa vastaan vieraita....[/QUOTE]

Mielelläni katsoisin. (Mut poikaystävä on kyllä puoliso.)

Mitäs sinä sitten katsoisit? Kuka siellä pitäisi olla?
 
[QUOTE="heh";25198200]Katsotte sitten Linnan juhlia jossa Haavisto ja hänen poikaystävä ottaa vastaan vieraita....[/QUOTE]

JOO, IHAN KAUHEEN KAMALAA! Jätänpä sittenkin äänestämättä kokenutta poliitikkoa, jonka arvomaailma on hyvin lähellä omaani. ;)
 

Yhteistyössä