Kyl se on pakko hommaa taas pojalle ne kuomat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Aiemmin molemmilla on ollut sellaiset, menevät sitten tietty aina isommalta pienemmälle. Nyt pojalla on kuitenkin ollut sellaiset lidlistä ostetut, muuten tosi hyvin pärjänneet talvikengät.. Mutta tänään toi keli kyllä vei voiton noista kengistä. Ihan läpimäräksi menivät parin tunnin ulkonariekkumisesta :/ Ja mä en yhtään tajunnut edes ajatella että niin vois käydä kun ei ikinä oo käynyt noin.. Tytön kuomat taas olivat ihan kuivat..

Mitäs muita hyviä talvikenkiä olis? Lapsilla on korkeat jalkapöydät ja siksi olen nyt ostanut noita kenkiä (crosserit) kun niitä saa vähän säädettyä että jalka mahtuu mutta lenksut tiukalla ovat kuitenkin tosi tukevat..

Kuomat on kylä hinta-laatu-suhteeltaan mainiot. Meillä on pienimmillä ollut viime vuosina myös Reimatecin sellaiset tarralliset talvikengät ja ovat olleet hyvät.
Näillä keleillä (plussaa ja vähän jotain loskapaskaa) ollaan kyllä menty kumisaappailla ja villasukilla.

Kuomat on kylä hinta-laatu-suhteeltaan mainiot. Meillä on pienimmillä ollut viime vuosina myös Reimatecin sellaiset tarralliset talvikengät ja ovat olleet hyvät.
Näillä keleillä (plussaa ja vähän jotain loskapaskaa) ollaan kyllä menty kumisaappailla ja villasukilla.

Pitäis varmaan meiänkin.. Mulla vaan itelläni kun on hyvin herkästi palelevat varpaat ja jalat särkee helposti niin käytän sukkia ja villasukkia ja toppakenkiä, jo nyt siis, ja silti tuntuu että varpaat on ihan jäässä yhden ulkoilun jälkeen... Niin siksi ehkä en jotenkin luota että lasten jalat pysyisivät lämpiminä kumppareissa :/ Pitäis vaan testaa niin sit tietäis. Todennäkösesti mun lapset ovat ennemmin kuumissaan kuin kylmissään :D

Yhteistyössä