Kenen toivoisit voittavan BB:N

Minulla suosikit ja inhokit vaihtuneet kauden aikana varmaan 10 kertaa. Aika jännä juttu.

Olin yllättynyt Sebastianin tippumisesta, mutta ei ollut suosikkini enää, joten ihan hyvä että tippui :)

Hiukan vaikea noista valita nyt suosikkia, mutta olen jotenkin alkanut tykkäämään Benistä ( kaikesta limaisuudesta ja nuoleskelemisesta huolimatta ) ja taitaa olla kyllä noista ainoa voittaja. Pelata ainakin osaa...

eli voittajaksi Ben, toiseksi Tanja

Lopuilla ei väliä...

syy miksi loput ärsyttää on: Janica: mennyt maku kun valittaa, vaikka on saanut kaikkien ja kaiken huomion. Aluksi tykkäsin hänestäkin kovasti.

Suvi: Todella ärsyttävä. Hänestäkin tykkäsin jossakin vaiheessa.

Mikael: Aluksi ok. mutta Annikan kanssa leikkiminen vei kaiken ilon koko miehestä. Sittemmin ei ole "palautunut " ennalleen ja nyt vieläkin vaisumpi ja tekeekö muuta kuin löhöää sohvalla ja kiertelee hiuksia sormen ympärille?
 
Eikös noilla kaikilla BB-emännillä ole lapsia?
Jaa, vaikea sanoa, jospa antaisivat potin hyväntekeväisyyteen..:saint:
Ei ainakaan Tanja. Tai ehkä se voisi kustantaa itselleen hyvän psykiatrin niillä rahoilla..?:whistle:
 
"minä"
Toivon että Tanja voittaa!! Se on mielestäni ollut alusta alkaen oma itsensä, kaikista kiukkuilusta ja rähinöistä huolimatta :) Ja se on yh, niinkuin muutkin talon naiset tietääkseni, mutta silti soisin voitin hänelle eniten. Jansica on saanut liikaa kaikkea, mennyt maku koko naisesta. Suvi on aika lailla ok, mut jotenkin ei ihan voittajan arvoinen. Ben ei missään nimessä, alun "limaisuus" on kyllä vähitellen hävinnyt mut silti en koe että ansaitsisi voittoa. Mikael oli ihan ykkönen aluksi, mut sen jälkeen kun aloitti Annikan kans "touhuilut", niin menetti sen viimeisimmänkin mielenkiinnon. Ja on tosi apaattisen, vaisun ja onnettoman oloinen talossa. Ei ole hirveästi puhunut omasta elämästään mitenkään, (ei sillä että tarviis kaikkea kertoa niin kuin eräät talossa.. ;)), mut on jotenkin porukasta "ulkopuolinen". Joten toivon, että Tanja voittaa!! Ja tää oli vaan mun mielipide, vaikka toivottavasti moni muukin ajattelee samoin ja antaa äänensä Tanjalle :)
 
"qwerty"
ihan sama kunhan ei Janica, meni viimeinenkin mielenkiinto siihen ihmiseen ku oli niin ylivoimasen vaikeeta pitää ne vaatteet päällä ja polviakin ois voinu pitää vähä lähempänä toisiaan ;) enkä tykkää hänen persoonastaan
 
"vieras"
Tanja on ollut hauska tällä viikolla..Kahtena iltana puhunut kännissä itsekseen, kun muut menneet nukkumaan. Eilen oli niin jurrissa että käveli päin seiniä, mutta tää ylimääräinen viikko oli ehkä liikaa. Koska on vähän sellasta "ajan tappamista ".

Tanja voittoon. Janica ei missään nimessä!
 
jepsss
suvin... ärsyttää vähiten.. ja jos se tippuis täs vaihees ni ei sitä kyl enää jaksais kattoo :/ ei ainakaan tanja,miks se pitäs voittaa? ihan muutkin on ollut omia itseään siellä,sen luonne vaan on tommonen et angstaa senkö takia? senkö takia et sanoo asiat niin kun ajattelee eikä välitä toisten tunteista?
 
"vieras"
Sebu kun tippu niin sit sais voittaa Suvi (tai Mikael). Ei missään nimessä Tanja, tommosta törkeetä ja lapsellsita käytöstä ei pidä palkita.
Jnica on saanu kaiken minkä on halunnu ja se osaa olla ilkeä muita kohtaan, en tykkää.
Ben, yök.
 
"vieras"
Suvi: Oma itsensä, hauska, rento, reilu
Janica: Oma itsensä, rohkea, suorapuheinen, hauska

EN toivo voittavan:
Ben: valehtelee (lukekaa vaan bb:n keskustelupalstalta Benin kootut valheet, niitä näyttäisi riittävän!), keskittyy lähinnä omaan itseensä, teennäisen oloinen

Mikael: keskeyttää toisten keskustelut tökerösti nauramalla muiden kommenteille, heittää kaiken läpäksi, ei keskustele vakavasti, ei kertakaikkiaan jää edes mieleen, kohteli Sebastiania kauden puolivälin aikoihin todella törkeästi

Tanja: ei tuo taloon minkäänlaista positiivisuutta, kiukuttelee ja rähisee TURHASTA, voisi mennä itseensä ja miettiä sanomisiaan
 

Yhteistyössä