Onko joku nähnyt ruskeita Nipsu-mukeja paikallisessa Halpa Hallissa?
Mua "ihan vähän" kiinnostais tietää, että missä kaupungissa niitä myydään.
Mua "ihan vähän" kiinnostais tietää, että missä kaupungissa niitä myydään.
Onko kukaan nähnyt niitä pk-seudulla? En mitenkään erityisesti keräile muumimukeja, mut toi ruskea nipsu olis sellanen jonka olisin tosi kovasti halunnut. Niitä huutiksen hintoja en kuitenkaan haluaisi siitä maksaa.
missäpäin suomea ?Niitä mäkin olen nähnyt, ainakin meidän lähellä cittarissa oli niitä yhdessä vaiheessa isot pinot. Mut se ruskea nipsu, sitä en oo nähnyt missään vaikka vähän väliä joku mainostaa nähneensä niitä kaupoissa
Pistätkö samaan pakettiin ponien kanssa?Mä meen ehkäpä perjantaina meidän lähi Halpa-Halliin voin katsoa onko siellä noita Nipsuja.
Voin pistää jos löydän, voisin kattoo muuten tuon meidän S-marketinkin, koska mun mielestä siellä on ainakin joitakin muumeja - muistaakseni ollut tuota Nipsuakin. Huomenna katsomaan tilanne sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25179602:Pistätkö samaan pakettiin ponien kanssa?
Ihan varmaan on, mut ei ruskeana. :|Voin pistää jos löydän, voisin kattoo muuten tuon meidän S-marketinkin, koska mun mielestä siellä on ainakin joitakin muumeja - muistaakseni ollut tuota Nipsuakin. Huomenna katsomaan tilanne sieltä.