L I N N A N J U H L A T 2011 - ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
pullasuti
Näin tietää Wikipedia Kataisen vaimosta

Katainen on naimisissa entisen SM-tason jalkapalloilijan[8] Mervi Kataisen (o.s. Kuittinen) kanssa.[9] Mervi Katainen oli Suomen nuorisovaltuustojen liiton ensimmäinen puheenjohtaja.[10] Kataisilla on kaksi tytärtä (s. 2005 ja 2008).[4] Jyrki Kataisen isä Yrjö Katainen on eläkkeellä oleva lentokonemekaanikko ja äiti Marja (o.s. Kinnunen) toimii Siilinjärven kunnanjohdon sihteerinä.[9]
 
Ken guru
On kyllä todella kaunis nainen ja tyyli oli loppuun saakka mietitty. Silti en itse pitänyt puvun yläosasta.
Mä tykkäsin siitä aerobicin maailmanmestarista. Lisäksi Jungner oli kaunis ja toki tuleva pressan rouvakin;) (siis Haukio)
Olen samaa mieltä näistä, mutten tuosta aerobic naisesta. On vartaloltaan mun mielestä liian roteva, eikä pukukaan ollut parhaasta päästä.
 
HöHhh
Aikasemmin oli arvosteltu Urpilaisen pukua, en nähny eikä näy iltalehden sivullakaan. Höh.

Haukio oli mun mielestä aivan mitättömän näköinen.
Taiveaho & Vartiainen kauniita.
 
Olen samaa mieltä näistä, mutten tuosta aerobic naisesta. On vartaloltaan mun mielestä liian roteva, eikä pukukaan ollut parhaasta päästä.
Mäkään en nyt ihastunut Kaupin pukuun. Jotenkin liian mitäänsanomattomaksi jäi. Ja tukka liian "pieni". Siis liian lattea.

Tykkäsin siitä Kouliaksesta kyllä kanssa. :)
 
Viimeksi muokattu:
"Lisko"
Televisiossa puvun väri oli vahvempi:
Kaunis, lähes täydellinen puku upealla naisella. Ainoa virhe on roikkuvat rinnat. Mikä siinä on, että suomalaiselta naiselta usein juhlapukeutumisessa unohtuu alusvaatteiden merkitys. Hankitaan upeat puvut, ja näissäkin juhlissa monella rinnat on lähes vyötärölinjalla. Jennillä nyt ei vyötäröllä ihan, mutta kieltämättä ainakin 5 senttiä voisi olla korkeammalla. Oikeasti kuitenkin varmasti kiinteä ja hyväkroppainen.
 
En katsonut juhlia kokoaikaisesti. Televisio oli kyllä siltä kanvalta jonkin aikaa auki, mutta sen kohdan näin kun Jani Toivola tuli kättelemään. Esittelivätkö selostajat hänen kumppaniaan lainkaan ja mitä se oli se takeltelu siinä?
 
Vitsi toi Elina Kiikko on ihan kauheen näkönen nykyään. Posket niin lommolla ja käsivarret kans. Jalkoja ei tossa puvussa näe, mutta eiköhän nekin oo ihan vaan pelkkää luuta ja nahkaa. :(

Maria Guzenina oli mun mielestä jotenkin kauheen tätimäinen. En nähnyt sitä telkkarista, mutta iltalehden sivuilla näytti siltä, että se olis pyöristyny aika paljon.

Lisäys: Se Monroen vaimo oli mun mielestä jotenkin tosi ihana! Tuli vähän mieleen sellanen huolitellumpi versio Janina Anderssonista. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä