[QUOTE="mimtsukka";25170050]Kaverini kanssa kyllästyimme pettäjämiehiin, joten päätimme alkaa paljastamaan heitä! Kaverini sopi jo kahden naimisissa olevan kanssa treffit ja onkii heidän henkilötietonsa selville tapaamisen yhteydessä. Varmaan vaarallista peliä juu, mutta sekös meitä haittaa. Kohta romahtaa noiden pettäjäsivustojen suosio, kun kaikki paljastuu![/QUOTE]
Tätä samaa itsekkin olen monesti miettinyt! Kaikki tuki teille että onnistutte käräyttämään mahdollisimman monta pettäjää
Itse petettynä toivon että tuollaiset tapaukset tulisivat puolisoille mahdollisimman aikaisin esille. Kiva on sitten tietää puolentoista vuoden kuluttua että se ihana rakas mies on käynyt panemassa neljää viittä eri muijaa samaan aikaan kun on on itse ollut raskaana ja sitten vielä myöhemmin lapsen syntymän jälkeen. Ja samaan aikaan kotona ollaan puhuttu kuinka muka niin rakastetaan ja varsinkin kun jo suhteen alussa "piti" olla pelisäännöt selvät eli silloin sanotaan kun halutaan erota tai kaikki ei ole enää suhteessa kunnossa, EIKÄ mennä pettämään. Monta kertaa siitä ex miehelle puhuin ja hän myötäili että tottakai, tottakai. Mutta kun ei sitä haluttu erota turvallisesta suhteesta, raha-asiat oli hyvin, kiva talo, kiva elämä ja bonuksena sai elää jännittävää kaksoiselämää ja paneskella ketä haluaa. Tosin toisen ihmisen tunteiden eli minun kustannuksella ja myöhemmin lapsen.
Sittemmin sinkkuna kun olin yhdellä seuranhakupalstalla ja siellä tuli näitä varattuja vonkaamaan, rupesi savu nousemaan korvista. Laitoin heille aina tulikivenkatkuista viestiä siitä että sinunlaisesi miehen takia tässä ollaan sinkkuna seuraa hakemassa. Olisinpa itsekkin ollut tarpeeksi rohkea ja ryhtynyt tuollaiseen käräyttämiseen!
Hurjasti teille tsemppiä missionne kanssa!!!