V
"vieras"
Vieras
Ap on kova ohjeistamaan, mutta ei itse osaa pilkkusääntöjä lainkaan. Kamalaa katsottavaa, kun pilkkuja on aivan väärissä paikoissa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi saatan....
Ei tää ole mikään baariasu. Näyttää aika paljon mun tyyliseltä asulta, mutta ihan arkeen. Ja erilaisten kenkien kanssa.
Aloittelijoiden näpertelyä tuollaiset "etiketti"vaatimukset.
The Victorian Period - Musée McCord Museum
Tuossa testi todellisille seurapiirien kaunottarille! Sopii näyttää silkoiset ranskalaisella manikyyrillä hoidetut kyntensä!
Edelleen haluan nähdä riepun ja muiden "tyylitietoisten" pikkujoulu pönötysasuja!
Se on sääli, että lähes jokainen suomalainen on tyylitajuton. Ihmiset vaan pukeutuu mauttomasti eri tavalla.. juuri farkku ja saapastyypistä, minituikaan tissiyöllä.
Ei tää ole mikään baariasu. Näyttää aika paljon mun tyyliseltä asulta, mutta ihan arkeen. Ja erilaisten kenkien kanssa.
Työn puolesta olen SELVIN PÄIN isännöinyt ja joutunut osalistunut lukemattomiin pikkujouluihin ja muihin, myös "tasokkaisiin" (yli 50% tohtoreita tai tulevia sellaisia) pippaloihin & jatkoihin.
Juhliin, jos ottaaa varman päälle,
menestyvän miehen perusvaatinukset ovat
- kiiltävät kengät
- tumma puku, suorat housut tai mustat farkut
- pikkutakki (osta liivipuku tai liivi, niin voit lempata pikkutakin, kun tanssit alkaa)
- siistit hiukset ja parta
Naisväelle suosittelen vahvasti hametta tai mekkoa ja korkoa kenkiin. En ole nähnyt yhtääään naista yli 6000 EUR palkalla alle 6 cm korkkareilla pikkujouluissa... Sattumaa?....? (En julkista tilastojani koron korkeudesta ja aviomiehen liksasta...). HAME ei ole PAKOLLINEN! Pitkille korkkarit must.