en ole rasisti,mutta kun yläkerran naapurit sattuu mutiaisia olemaan ja hermot menee!!!soitanko poiliisit vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääärrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääärrr

Vieras
siis joka vitun ilta tasan kymmeneltä kun hiljaisuus pitäs alkaa niin mutiaisilla alkaa joku huonekalujen siirtely, lisäksi rapussa alkaa hirvee juoksu ja 10 mutiaista menee lisää niille.. ja kauhee älämölö lasten juoksu ties mikä huuto ja meteli kuuluu aamu neljään saakka. juttelin seinä naapurin kans ja sano että on kans huomannu että tekiskö kiusallaan? ja sano että ottaa huomenna isännöitsijään yhteyttä.pitäskö munkin ei oikeesti pysty nukkumaan kun kauhee juoksu ja huuto kuuluu joka ilta. kuukausi sitten muuttivat ja samanlaista koko ajan. lisäksi kuuluu että vettä laskettas suihkussa koko yön melkein. ei siinä jos silloin tällöin kuuluu mutta KUN joka yö!!!!lisäksi käyttävät saunavuoroja mitkä vapaana eivätkä ilmoita että käyvät. muuten on 10e kuukausi sauna. ennen en oo ajatellu että valitan mut alkaa pikku hiljaa menee hermot ja taas siellä on samanlaista meteliä.

Tiesittekö, että moni ulkomaalainen ei välttämättä pidä kirjallista viestiä kovin vakavana, joten meno ei välttämättä muutu yhtään. Järkevämpää olisi sen sijaan käydä reilusti ovella koputtamassa ja sanomassa, että hei, asun tossa alakerrasta (tms.) ja teiltä nyt kyllä kuuluu niin kovaa meteliä, että se häiritsee, joten voisitteko olla jatkossa hiljempaa? Jollei auta, niin isännöitsijälle ilmoitus.

niin sitä juuri että kyllä vituttas jos ois suomalaisiakin...mut en uskalla mennä yksin valittaan niille:/ vähän pelottavan näköinben ainakin tuo yks ukko mitä on kyylänny... jos ois suomalaisia niin ois helpompi ehkä mennä... ja jos ne ei ymmärrä kovin hyvin suomea...

Ei kai tuolle mitään voi? Vetävät rasistikortin vaan esiin ja teistä tehdään ne rasistiset paskiaiset?!

Muuttakaa omakotitaloon, niin saatte rauhan kusipäisiltä naapureilta

Meillä joku mummo yläkerrassa vissiin siirtelee huonekaluja päivät pitkät, yksi päivä mä vannon, että se tanssi puukengillä siellä - siltä ainakin kuulosti. Onneksi meillä häiriö ei kyllä ulotu tuolle tasolle..

En itse menisi koskaan sanomaan päin naamaa kenellekään mistään, kun ei tiedä milloin tulee puukkoa vastaukseksi. Olin äimistynyt kun siinä poliisit ohjelmassa Poliisi neuvoi ihmisiä menemään itse naapurin ovelle sanomaan möykästä sun muusta.. Itse en leiki hengelläni sillä tavalla. En sano että olisi mitenkään erityisen todennäköistä, mutta sitä ei voi koskaan tietää missä ja milloin ja kuka päättää sohaista enkä ala tieten "yllyttämään" ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja äääärrr;25161580:
niin sitä juuri että kyllä vituttas jos ois suomalaisiakin...mut en uskalla mennä yksin valittaan niille:/ vähän pelottavan näköinben ainakin tuo yks ukko mitä on kyylänny... jos ois suomalaisia niin ois helpompi ehkä mennä... ja jos ne ei ymmärrä kovin hyvin suomea...

No aika useinhan ulkomaalaistaustaiset vetää sen "ei ummarra" kortin esiin jos meinaa sanktiota tulla jostain, ei millään pahalla.

Ei kai tuolle mitään voi? Vetävät rasistikortin vaan esiin ja teistä tehdään ne rasistiset paskiaiset?!

Aloittaja itse tässä veti rasistikortin esiin! :D Miksei itse tee asialle jotain, samoin kuin tekisi jos kyseessä olisi suomalaiset naapurit, mutta sen sijaan vaan huutelee täällä rasistia ja mutiaista!

Eiköhän rasistikortin esiin vetäminen ole ihan aiheellista, kun ap:kin käyttää rasistisia termejä. En edes oikeastaan tiedä mitä mutiainen tarkoittaa tai mitä sillä pyritään tarkoittamaan. Kalskahtaa kuitenkin rasistiselta eikä neutraalilta.

Minusta tuollaiset asiat kannattaa hoitaa isännöitsijän kautta. Meluasiat kuuluvat isännöitsijälle ja on hänen ongelmansa saada ulkomaalaiset asukkaat ymmärtämään mistä on kyse. Tahallisuuteen en usko, koska olen kuullut monista afrikan maista tulevista perheistä, joilla sosiaalinen elämä alkaa vasta iltayöstä. En tiedä mikä tuohon on syynä, mutta ei tuollainen kyllä sovi suomalaiseen kerrostaloon. Meidän alakerrassa asuu turkkilaisia ja huutelivat myös klo 23 jälkeen (silloin alkaa tässä talossa hiljaisuus). Soitimme siitä isännöitsijälle ja nyt huutoa tarvitsee kuunnella vain klo 23 saakka, mistä kai pitäisi olla kovasti kiitollinen, mutta ottaa silti koppaan täysillä!