V
"vieras"
Vieras
siis Hohto leffa, mitä se viimeseks tullu tanssiais kuva liitty siihen??en saa nukuttua jos en tiedä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En sanoisi että vääriä. Kyllähän elokuvan pitäisi toimia itsenäisenä taideteoksena ilman kirjan lukemistakin, ja jokainen katsoja tulkitsee elokuvaa omalla tavallaan.Vasta kirjan luettua sen lopun ymmärtää. Kaikki yllä olevat teoriat ovat vääriä...buahahhahhaaa!![]()
Itsekin olen nähnyt tuon, mutta siitä on niin kauan, etten oikein osaa vertailla noita versioita.Itse tykkään enemmän Hohdon uusioversiosta, mikä on kuvattu vuonna 1997. Näyttelijät on siinä parempia, paitsi se poika on jostain syystä pöljän näköinen, mutta muuten se on hienompi kokonaisuus. *avaa sateenvarjon* :ashamed:
Itse tykkään enemmän Hohdon uusioversiosta, mikä on kuvattu vuonna 1997. Näyttelijät on siinä parempia, paitsi se poika on jostain syystä pöljän näköinen, mutta muuten se on hienompi kokonaisuus. *avaa sateenvarjon* :ashamed: