Ihmisten röyhkeys nykyaikana.

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Itseänikin koiranomistajana ärsyttää suuresti nää kaksi täällä jo mainittua porukkaa. Kun itse tietää tasan tarkkaan kuinka helppoa se kakkapussin käyttö on, niin ärsyttää vielä enemmän. Harmittaa kun lähes joka lenkin jälkeen on joko omat kengät tai koiran tassut pa*kassa. Sais tulla jo lunta, niin näkis paremmin väistellä.

Lisäkai mua oikeesti vähän hirvittää ne, jotka pitää omaa koiraansa irti ilman mitään kontaktia siihen. Eli koira juoksee ihmisten tai muiden koirien luokse ja sitten vaan huudellaan, että se on ihan kiltti. Mitä jos se vastaantuleva ihminen tai koira ei olekaan ihan niin kiltti? Jos sen koirab on ihan pakko saada juoksennella vapaana, niin menis johonkin niin syvälle metikköön, ettei siellä liiku ketään muita.

Kolmas ryhmä on ne jotka tuo koirapuistoon selkeästi vihaisia/agressiivisia/puutteelisesti sosiaalistettuja koiria, eikä osata yhtään lukea sitä omaa koiraa ja poistua ennen kuin räjähtää. Eikä jakseta viedä sitä koiraa kunnolla lenkille, vaan tuodaan se puistoon käymään ihan kierroksilla. Tästä syystä meillä ei enää puistoilla, koska jos jotain sattuu niin se on automaattisesti tietysti minun koirani syytä (rodusta johtuen).
 
ho ho ho
Minua ärsyttää kyllä eniten teinit. Voi olla, että minusta on tullut jo kolmekymppisenä kärttyisä vanha eukko, mutta en muista että minun teini-iän ikätovereillani (jotka olivat kyllä monin tavoin ärsyttäviä) esiintyi ihan noin häpeämätöntä käytöstä kuin mitä ihan viime aikoina on tullut vastaan. Ovenavaukseen apua pyytävälle vammaiselle sanotaan "haista ämmä vittu", jne.
 
"Mie"
Ja vaunujen/rattaiden kanssa kulkiessaan vaikkapa kauppakeskuksissa kuvitellaan olevansa maailman napa. Vaunut jätetään huutavien kakaroiden kanssa keskelle kapeintakin käytävää tai ovien/hyllyjen eteen niin, että siitä ei todellakaan mahdu ohi rattaita siirtämättä edes ilman ostoskärryjä. Vaunuissa ajetaan nilkoille ja tönitään surutta muita ihmisiä, eikä vahingossakaan pyydetä anteeksi, mulkoillaan vaan. Oletetaan ilmeisesti, että ne rattaat antavat oikeuden käyttäytyä toisia huomioimatta....
 
khklhjlhj
Minusta tuntuu myös, että nettikommentointi tekee ihmisistä nykyään sellaisia, että jopa töykeyttä ja julmuutta pidetään ihailtavana suoruutena. Moni ihminen tuntuu möläyttävän ilman mitään filtteriä tai häpeää sellaisia asioita joiden ei pitäisi koskaan tulla suusta ulos. Ja se on sitten sitä ihailtavaa suorapuheisuutta.
 
v i e r a s
Kaupassa näkee uskomattomia asioita. Ihmiset on siivottomia ja epäkohteliaita. Rikotaan jotain, myyjä on vieressä. Ei MITÄÄN reaktiota. Tavara takaisin hyllyyn tai sitten jätetään lattialle, olkoon kyse lasinsirpaleista tai ihan mistä vain. Ei anteeksipyyntöä, ei ilmoitusta että mulle kävi nyt vahinko..
Ei osata tervehtiä, ei kiittää. Kiilataan myyjän juttusille väkisin vaikka on toinen palvelutilanne kesken. Kiilataan makkaratiskijonossa. Kiilataan kassalle ja mesotaan kovaan ääneen kuinka kassa on hidas vaikka nähdään että jono seisoo ei kassan hitaiden käsien , vaan sen hetkisen maksavan asiakkaan valituksen takia.
Kiilataan myyjä mitä ihmeellisimpiin asentoihin hyllynreunaa vasten kun on niiiiin kiire saada vessanpesuainetta. Tönästäistään siinä huomaamatta. Paras juttu oli kun asiakas kerran kääntyi ja aloitti sanomaan runnomisen jälkeen.. : ai ante... aijaa sehän oli vaan myyjä.. ja pois.
Tipautetaan maistiaisien syömisen jälkeen näyte-coctailtikku lähimpään hyllyyn tai lattialle. Käydään kakkimassa sovituskopissa. Harjataan hiukset kaupan harjalla. Jätetään pakasteet ja maksamakkarat shampoo-hyllyyn kun ei sitten kuitenkaan tee mieli ostaa.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Lopuksi tosin totean että eihän kaikki tee näitä juttuja. Pöyristyttävän moni kuitenkin.
 
Kaupassa näkee uskomattomia asioita. Ihmiset on siivottomia ja epäkohteliaita. Rikotaan jotain, myyjä on vieressä. Ei MITÄÄN reaktiota. Tavara takaisin hyllyyn tai sitten jätetään lattialle, olkoon kyse lasinsirpaleista tai ihan mistä vain. Ei anteeksipyyntöä, ei ilmoitusta että mulle kävi nyt vahinko..
Ei osata tervehtiä, ei kiittää. Kiilataan myyjän juttusille väkisin vaikka on toinen palvelutilanne kesken. Kiilataan makkaratiskijonossa. Kiilataan kassalle ja mesotaan kovaan ääneen kuinka kassa on hidas vaikka nähdään että jono seisoo ei kassan hitaiden käsien , vaan sen hetkisen maksavan asiakkaan valituksen takia.
Kiilataan myyjä mitä ihmeellisimpiin asentoihin hyllynreunaa vasten kun on niiiiin kiire saada vessanpesuainetta. Tönästäistään siinä huomaamatta. Paras juttu oli kun asiakas kerran kääntyi ja aloitti sanomaan runnomisen jälkeen.. : ai ante... aijaa sehän oli vaan myyjä.. ja pois.
Tipautetaan maistiaisien syömisen jälkeen näyte-coctailtikku lähimpään hyllyyn tai lattialle. Käydään kakkimassa sovituskopissa. Harjataan hiukset kaupan harjalla. Jätetään pakasteet ja maksamakkarat shampoo-hyllyyn kun ei sitten kuitenkaan tee mieli ostaa.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Lopuksi tosin totean että eihän kaikki tee näitä juttuja. Pöyristyttävän moni kuitenkin.

Toi on ihan helvetin ärsyttävää!!!
 

Yhteistyössä