Puusilmä ku puusilmä!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25145633:
Oli tuossa ylimpänä aiheeseen liittyvä viesti noin viikon verran. Ja nytkin aiheesta palauteketju.
Mä en muuten koskaan lue tota osiota, en jotenkin edes huomaa sitä. Menee kaikki ohi.Kyllä mä näin ainakin eilen maininnan että palstan ulkoasu tulee muttumaan, mutta kirjoitusosio pysyy samana.
En mäkään. Siis njevör, ja vähän ihmettelenkin että tuon palstan muuttumisilmoituksen huomasin.Mä en muuten koskaan lue tota osiota, en jotenkin edes huomaa sitä. Menee kaikki ohi.
Tykkäyksiä ei huomaa tuolta ylhäältä mustasta palkista. Narisin aiheesta jo palauteketjuun. Testaapas yviestitkin, lähetän.En mä kehuja kalastele, mutta voisko joku tykätä tästä kommentista?
Ja nuo NOSTO ketjut on vielä erivärisellä taustallaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25145633:
Oli tuossa ylimpänä aiheeseen liittyvä viesti noin viikon verran. Ja nytkin aiheesta palauteketju.
kiitos. Näin kun oikein kyttäsin, että tykkäisikö joku.. sillä halusin testata juuri tuota näkyvyyttä. Mutta ei tuosta kyllä saapuneita viestejä ja tykkäyksiä muuten kovin helpolla erota.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25146000:Tykkäyksiä ei huomaa tuolta ylhäältä mustasta palkista. Narisin aiheesta jo palauteketjuun. Testaapas yviestitkin, lähetän.
Nyt pitää sitten ajoittain muistaa kytätä tuota yläreunaa. Ihan tyhmä paikka minusta, voi jäädä viesti pitkäksi aikaa lukematta.kiitos. Näin kun oikein kyttäsin, että tykkäisikö joku.. sillä halusin testata juuri tuota näkyvyyttä. Mutta ei tuosta kyllä saapuneita viestejä ja tykkäyksiä muuten kovin helpolla erota.
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25146060:Nyt pitää sitten ajoittain muistaa kytätä tuota yläreunaa. Ihan tyhmä paikka minusta, voi jäädä viesti pitkäksi aikaa lukematta.
Ei sinistä taas! Joku uusi väri, mutta toki tarpeeksi neutraali sellainen.Samaa mieltä. Sininen takaisin!!!!! :attn:
No vaikka paskanruskee, kunhan on jotain muuta kun valkoista!Ei sinistä taas! Joku uusi väri, mutta toki tarpeeksi neutraali sellainen.
...niin, siis tehostaa sitä vielä tuolla valkoisella...No vaikka paskanruskee, kunhan on jotain muuta kun valkoista!
Vai yritetäänkö tähän saada jotain hullujenhuone-fiilistä? opcorn: