P
preggie
Vieras
Auttakaa diagnoosissa: Lapsella 2v maanantaina kova kuume (40) ja oksensi kerran. Yön aikana kuume meni ohi. Keskiviikkoaamuun mennessä poskiin oli ilmestynyt pieniä näppylöitä pienelle alueelle (ei mitään rakkuloita), hieman ärsytysihottuman näköinen, oli myös yksi selvä näppylä kämmenselässä. Nyt sit tänä aamuna oli ihottumaa jalat ja kädet täynnä, mutta ei vatsassa, muutama näppy yläselässä, joita lapsi oli raapinut. Näppyjä on ihan varpaita myöten. Kasvoissa ei enempää kuin eilen. Ihottuma pientä punaista näppylää, ei kamalasti koholla ihosta, mutta selvää kuitenkin. Nukkuu surkeasti, herää läpi yön, mutta ei varsinaisesti tarkenna mikä vikana. Muutaman kerran on puhunut kutiamisesta, mutta valittaa myös pissahätää, vaippaa, janoa, unikaveria jne. Joku selvästi häiritsee unta.
Olen itse raskaana, pelottaa mikähän lapsella on josko se tarttuu minuun. Lääkäriaika on tänään iltapäivällä.
Olen itse raskaana, pelottaa mikähän lapsella on josko se tarttuu minuun. Lääkäriaika on tänään iltapäivällä.