no mihin sitä käytät?Jaa. Kyllä meillä ainakin kaivattiin tuollaista jo kauan. Eikä se siinä mielessä ole lelu, että olisi mitenkään huono tai heikko. Paitsi siis kirjoittamisessa, mutta siihenhän sitä ei ole luotukaan.
Tietysti voi sanoa, että läppärikin on turha verrattuna pöytäkoneeseen ja pöytäkone turha verrattuna kirjoituskoneeseen ja tietosanakirjaan...
Ihan edullisia, ainakin nuo pikkulasten pelit, pari euroa.Pelejä ilmeisesti ladataan verkosta. Maksaako ne ja jos maksaa niin kuinka paljon?
Käytetään esim. junamatkoilla. Selataan nettiä. Viihdytetään lasta. Kevyempi ottaa mukaan kuin läppäri. Luetaan joskus jopa kirjoja (tai ainakin novelleja). Siis jopa aikuset - lapsi lukee/kuuntelee äänikirjoja melkein päivittäin. Joskus en printtaakaan reseptiä netistä vaan otan padin siihen viereen.no mihin sitä käytät?
Jos netti toimii.Ollaan pikkulapsen kanssa katsottu kannettavalta (joka hajosi) esim yle areenan lastenohjelmia. Onnistuuko tuo iPadilla?
Kuinka nopeasti sen pitäisi toimia?? Riittääkö esim 5 M yhteys??Jos netti toimii.
Ei hätää. Meillä ei ole vauvoja.Vehkeen haittapuoli on se, että sitä käyttävät vauvat odottavat myös kirjojen ja lehtien muuttuvan sormea tökkäisemällä.
Nyt kysyt väärältä henkilöltä, mä olen meidän perheen käyttäjä, toinen puolisko hoitaa noi jutut.Kuinka nopeasti sen pitäisi toimia?? Riittääkö esim 5 M yhteys??
En oikein tiedä tosta tekniikasta... kun olen nainen... Mutta eiköhän se ole kuten muissakin vehkeissä, että sähköpostia lukee hyvin 2 megalla ja leffaa katselee mieluiten sadalla. Meillä on satanen, joka langattomana on vähän hitaampi. Mutta hyvin se sillä pelaa. Junissa netti on vähän siinä ja siinä. Kannattaa ladata jotakin itselleen valmiiksi eikä luottaa niihin.Kuinka nopeasti sen pitäisi toimia?? Riittääkö esim 5 M yhteys??
Totta. Ja sitten ne käyvät tökkimään televisioruutua.Vehkeen haittapuoli on se, että sitä käyttävät vauvat odottavat myös kirjojen ja lehtien muuttuvan sormea tökkäisemällä.
Mikä paska? Mihin Maciin? Meinaatko että mikä tahansa mac on automaattisesti nopeampi kuin mikä tahansa pc?Muhun vetoaa NOPEUS ennen kaikkea. Arvaa vaan himottaako nyt vaihtaa tää paskakin Maciin.
Elä lähe tolle linjalle ollenkaan... Nainenkin voi ottaa asioista selvää ihan siinä ko mieskin...En oikein tiedä tosta tekniikasta... kun olen nainen...
Varmaan enempi kiinnostuksen asteesta.Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25126781:Elä lähe tolle linjalle ollenkaan... Nainenkin voi ottaa asioista selvää ihan siinä ko mieskin....
Ja aika usein tarvitsee olla lataamossa.Vehkeen haittapuoli on se, että sitä käyttävät vauvat odottavat myös kirjojen ja lehtien muuttuvan sormea tökkäisemällä.
Tässä on siitä hellyttävä video:Totta. Ja sitten ne käyvät tökkimään televisioruutua.