Mikä täyte tähtitorttuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Minnie"
  • Ensimmäinen viesti
"Minnie"
[QUOTE="sondersson";25122746]Mä tykkään eniten sellasesta manteli-sokeri-munasotkusta ja herukoista. Lapset tykkää eniten mansikasta.[/QUOTE]

Tämä "sotku" kiinnostaa. Osaatko selittää tarkemmin mitä se on? EN ole koskaan moiseen törmännyt tai kuullut.
 
"sondersson"
[QUOTE="Minnie";25122773]Tämä "sotku" kiinnostaa. Osaatko selittää tarkemmin mitä se on? EN ole koskaan moiseen törmännyt tai kuullut.[/QUOTE]

ohje löytyy Myllyn Paras torttutaikinalevy-paketin kyljestä. Luulen että se on tämä:

1 dl manteli- tai pähkinärouhetta
1 dl kookoshiutaleita
1 muna
1 dl sokeria
Päälle: pähkinöitä tai säilykekirsikoita

Mä en laittanut kookoshiutaleita vaan enemmän mantelia ja rouhin valmista rouhetta vähän hienommaksi. En myöskään sokeria laittanut ihan noin paljoa kun en tykkää hirveen makeasta. Vaniljasokeria lisäsin ja säilykekirsikoitten sijasta herukoita pakkasesta.
 
Luumu on ykkönen, mutta tänä vuonna tulee varmasti tehtyä enemmän omena-kanelihillosta. Jouduin ostamaan tuota toista hilloa, koska kaupassa luumuhilloissa oli päiväys jo ensi syksynä, eikä se yleensä mene kokonaan joulun aikana, enkä osaa käyttää luumuhilloa muulloin kuin jouluisin.
 
"Minnie"
[QUOTE="sondersson";25122858]ohje löytyy Myllyn Paras torttutaikinalevy-paketin kyljestä. Luulen että se on tämä:

1 dl manteli- tai pähkinärouhetta
1 dl kookoshiutaleita
1 muna
1 dl sokeria
Päälle: pähkinöitä tai säilykekirsikoita

Mä en laittanut kookoshiutaleita vaan enemmän mantelia ja rouhin valmista rouhetta vähän hienommaksi. En myöskään sokeria laittanut ihan noin paljoa kun en tykkää hirveen makeasta. Vaniljasokeria lisäsin ja säilykekirsikoitten sijasta herukoita pakkasesta.[/QUOTE]

Kiitoa :D
 
"Minnie"
[QUOTE="sondersson";25122858]ohje löytyy Myllyn Paras torttutaikinalevy-paketin kyljestä. Luulen että se on tämä:

1 dl manteli- tai pähkinärouhetta
1 dl kookoshiutaleita
1 muna
1 dl sokeria
Päälle: pähkinöitä tai säilykekirsikoita

Mä en laittanut kookoshiutaleita vaan enemmän mantelia ja rouhin valmista rouhetta vähän hienommaksi. En myöskään sokeria laittanut ihan noin paljoa kun en tykkää hirveen makeasta. Vaniljasokeria lisäsin ja säilykekirsikoitten sijasta herukoita pakkasesta.[/QUOTE]

Otetaas uusiksi . KIITOS:D :D
 
[QUOTE="sondersson";25122746]Mä tykkään eniten sellasesta manteli-sokeri-munasotkusta ja herukoista. Lapset tykkää eniten mansikasta.[/QUOTE]


Waaat? :O




Luumu.
Tyttärelle, joka ei ole perinyt muun perheen perinteistä pitävää makuaistia, teen torttuja vadelmamarmeladilla.
 

Yhteistyössä