Mitä sellaista et ole koskaan tehnyt mitä useimmat muut ovat tehneet?

JONSERED Karhunkantaja
En ole elänyt ulkopuolelta tulevien odotusten mukaisesti, jos se ei ole tuntunut minule oikealta.

en ole ollu hiljaa ja sietänyt, jos asiat ovat kaivanneet muutosta.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="pöö";25113770]Ohhoh! Mahtuuko hattuusi enää yhtään sulkaa, tai saatko sädekehääsi enää yhtään kiiltävämmäksi? Luulet varmasti olevasi ainutlaatuinen... *voi syvä huokaus*[/QUOTE]

Kaikkihan me olemme ainutlaatuisia, sinäkin. :)

Nuo olivat ne asiat, jotka tulivat mieleeni. Vaikka kun oikein kaivelen, olen lapsena saattanut toimia toisin, en muista.

"vieras"
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";25113802]Sä olet ollut harvinaisen hankala lapsi..Tai sitten vaihtoehtoisesti harvinaisen viisas ja näyttänyt ehkä jopa omille vanhemmillesi,miten sinut kuuluu kasvattaa oikeaoppisesti...[/QUOTE]

Kuten jo tarkensinkin, olen saattanut lapsena toimia toisin, mutta oikeassa olet: olen ollut harvinaisen hankala lapsi. Vanhempieni onneksi olen ollut useimmissa asioissa samaa mieltä.

mama the strange
- En ole ollut kaverin häissä
- En ole sairastanut tavallista flunssaa
- En ole leiponut pullaa
- En ole itse omilla rahoillani ostanut mitään mikä maksaa yli 200 euroa.

-En ole käyttänyt huumeita
-En ole mennyt naimisiin
-En ole tullut vahingossa raskaaksi
-En ole fanittanut Dingoa :D
-En ole ollut koskaan jälki-istunnossa
-En ole vesihiihtänyt
-En ole ottanut tatuointia

....

"nanna84"
En ole koskaan tankannut autoa yksin, vaikka sellainen on ollut vuodesta 2004 ja korttikin vuodesta 2002. :D Kerran oon tankannu miehen kanssa yhdessä, sen jälkeen mies hoitanut tankkaamiset.

Vuosi sitten olisin voinut lisätä listaan, etten ole koskaan pelannut Monopolia, mutta kun pukki toi sellaisen meille viime vuonna niin onhan sitä tullut pelattua. :)

Yhteistyössä