Villahousupakko - kuka muistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sipsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sipsi"

Vieras
Aikanaan lapsena ollessa tuli "Kouluteeveestä" :) Ihana, muistatteko kukaan? Löytyisköhän vielä jostain arkistojen uumenista... voisi näyttää tyttärelle :)

Siinä oli se "Villahousu-rock"...

Muistan. =)
Se olisi mukava nähdä vielä joskus, ja olisi mukava nähdä miten omat lapset siihen suhtautusivat.
Joitain vanhoja minulle nostalgisia ohjelmia olemme katsoneet yhdessä, mutta lapseni eivät ole nillle nuuri syttyneet. Pitäisi varmaan lainata joululomaksi Suomisen perhe -elokuvia. Olisi vähän erilaista kattsottavaa lapsille.

Muistan. =)
Se olisi mukava nähdä vielä joskus, ja olisi mukava nähdä miten omat lapset siihen suhtautusivat.
Joitain vanhoja minulle nostalgisia ohjelmia olemme katsoneet yhdessä, mutta lapseni eivät ole nillle nuuri syttyneet. Pitäisi varmaan lainata joululomaksi Suomisen perhe -elokuvia. Olisi vähän erilaista kattsottavaa lapsille.

Minä olen lainannut kirjastosta Tiina-kirjoista tehtyä TV-sarjaa :)

[QUOTE="sipsi";25111683]Tuon villahousupakon katsoin 70-luvulla, elävästi muistan, olin kipeänä kotona (ehkä n.10 veenä, yksin) ja katsoin sitten koulutelkkaria :)[/QUOTE]
se tuli varmaan useammankin. Meillä katsottiin se koulussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä;25111986:
Tähän liittyi joku tuttu julkkis... Heikki Kahila???

Joo, kahila oli silloin oikeastikin vielä uutistenlukija tv:ssä ja tässä ohjelmassa hänellä rooli "omana itsenään" uutistenlukijana, siis luki uutisen, määrättiinköhän siinä villahousupakko :D

Kuumimmat

Yhteistyössä