Ahistaa jo nyt... Mistä takki raskausmasun peittoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vasta raskaus 24 vkossa ja nyt jo pula takeista. Ei mene kun yksi takki päälle eikä haluta aina mennä perus toppatakissa... Uudet takit maksaa maltaita johon ei varaa. Mistä ihmeestä saa edullisesti takin joka on ns. parempi perustakki...

Haluaisin hiukka pidemmän kun vyötärömallisen. Jokseenkin tuntuu että villakangas tai sitten ihan untuvatakki. Pitäisi olla sellainen jolla selviän talven ylitse... (jos meille sellainen suodaan)

Riippuu mikä on "edullinen" kun voi verrata tonnin takkeihin tai satasiin tai parin kympin. Mä suunnittelin ostavani ihan hennesistä äitiystakin kuten viimeksi, ne on jotain 50-70e yleensä...Mutta tosiaan mikä on edullinen?

Riippuu mikä on "edullinen" kun voi verrata tonnin takkeihin tai satasiin tai parin kympin. Mä suunnittelin ostavani ihan hennesistä äitiystakin kuten viimeksi, ne on jotain 50-70e yleensä...Mutta tosiaan mikä on edullinen?

Minä katoin kyllä hm äitiystakkia mutta mulla ei oikein iske se "makkara"malli =9 Ja edullisia ovat nuo just tuon hintaiset kun googletin äsken äitiystakkeja niin hups kun oli yli 100 egen reilusti, tuon hintaista en raaski ostaa vaikka mikä olis...

[QUOTE="vieras";25106997]Minä katoin kyllä hm äitiystakkia mutta mulla ei oikein iske se "makkara"malli =9 Ja edullisia ovat nuo just tuon hintaiset kun googletin äsken äitiystakkeja niin hups kun oli yli 100 egen reilusti, tuon hintaista en raaski ostaa vaikka mikä olis...[/QUOTE]

Olihan siellä sellanen villakangastakki myös, mites se? Sen mä olisin ostanu, tosi nätti ja samanlainen oli viimeksi raskausaikana.

Yhteistyössä